Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '15

 
Kategori
Şiir
 

Ben Seni Sevince Ne Güzel Kadın Olurdun

Ben Seni Sevince Ne Güzel Kadın Olurdun
 

8  Mart’a

https://www.youtube.com/watch?v=_70DqRgm8O0

 

İmge arıyorlar şiirlerine gülüyorum.

Benim şiirlerimin buna ihtiyacı yok

Gözlerine bakıp, sesim içine akarken aşkımı söylemek yetiyor bana,

Senin buna ihtiyacın buna yok!

*

Çok süslediler seçtikleri cümleleri sana

Cebinde, çantanda, çatıdaki sandıkta bir yığın cümle

Dibi boş adamdan hatıra  

Şiire bulanmış mürekkebi emen kaç kâğıt, kaç top kurdela,

Hepsi çatı katında…

Benim bunlara ihtiyacım yok

Sözlerin en basitini seçtim sana:

’Seni Seviyorum’’

İster al, İster alma!

Anla ya da Anlama!

’Seni Seviyorum’’

Gerisi boş hatıra.

*

Basit bir adamım ben,

Elleri kocaman, nasırlı

Bildiği sözler az olan

Kıyamam onları hapsetmeye mısralara

Yaşamak isterim,

Görüntüleri kalmasın ardımda.

Okşarken ellerim takılır saçlarına,

Dokununca vücuduna acır beyazlığın

Ellerim kocaman, nasırlı

*

Hani bir gün gelmiştim sana,

Sevmiştim seni uzunca

Sen çıkıp ansızın çatı katına

Yaktın ne varsa,

Hepsi boş hatıra!

*

Ben seni sevince ne güzel kadın olurdun sen

Basit, nasırlı bir sevda

Hatırası kalmayan.

Şiir gibi yaşanan…

*

                          

                          

 
Toplam blog
: 110
: 1076
Kayıt tarihi
: 26.05.14
 
 

Dünyanın kirletemediği bir lotus... ..