Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '08

 
Kategori
Güncel
 

Ben sizin dedenizim. Ben ne dersem o olur

Ben sizin dedenizim. Ben ne dersem o olur
 

Kıskanmayın dedeyi, siz de parlatın Esme' yi...


Öl de dede ölelim eyvallah.
Gül de dede gülelim eyvallah.
Sev de dede sevelim eyvallah.

Ben sizin dedenizim
Ben ne dersem o olur.

Önce anneni öpecem
Sonra sana dönecem
Sonra yatağa gidicez
Orda hop hop yapıcaz
Orda zıp zıp yapıcaz
Hep beraber uçucaz.

Ben sizin dedenizim
Ben ne dersem o olur.

Haremime alacam
Cennetime sokacam
Şerbetimden içircem
Hoppidine bindircem
Söz veriyorum bebeler
Ben sizi hiç üzmiycen

Eeeee eee eee e. Büyüksün dedeeee

Hatun bana solo yap
Yok olmadı koro yap
Çalsın sazlar oynıycam
Duramıyorum hoplıycam


Ben sizin dedenizim
Ben ne dersem o olur.


Toplu spor yapıcaz
Jet skiye binicez
Zevk-i sefa sürecez
Gelin bakiyim yanıma
Tadınıza bakıcaz

ah ah da ah ah ah.. oh oh da oh oh…

Önce ananı elliycem
Sonra babanı belliycem
Yukardakinden iznim var
Ceddinizi belliycem.

En büyük dede başka büyük yok

Öl de dede ölelim eyvallah
Gül de dede gülelim eyvallah
Sev de dede sevelim eyvallah.

Nereni nereni?

Neremi bulursanız oramı! Oramı…Oh. Oooohhhhh.

Ben sizin dedenizim
Ben ne dersem o olur

Şimdi biraz yatıcam
Enerjimi toplıycam
Sonra idman yapıcam
Topunuza kayıcam


Haydi, gelin bebeler
Sevsin sizi dedeler

Ooooo. oooo. oooo. o. Büyüksün dedeee

Ne de yumuk bu eller
Size şeker alıcam
Size yuva kuracam
Hep beraber oynarız
Ne de güzel hoplarız

Oh oh da oh oh. Uuh uh da uh uh

Toplu ayin yapıcaz
Gazataya çıkacaz
Saadet rüzgarında
Tarihi baştan yazıcaz.
Onlar da kim oluyormuş beaaa
Topunun icabına bakıcaz

Ben sizin dedenizim
Ben ne dersem olur.

Bana bebe getirin
Bana ebe getirin
Ne bulursanız getirin
Dedeliğimizi yapıcaz

Bana elma getirin
Bana armut getirin
Bana kiraz getirin
Bana karpuz getirin
Sıra sıra dizicem
Ayet ayet çözicem
Yukardakinden vizem var
Hepinize elliycem.

Öl de dede ölelim eyvallah
Sev de dede sevelim eyvallah.

Ben sizin dedenizim
Ben ne dersem o olur

Üzmeyelim dedeyi
Çarpar sonra cinnleri

Büyüksün dedeeee.

Esin kaynağım. Barbaros Hayrettin. Ben sizin babanızım. Diyorrr. Demiş bile... Fındığı, fıstığı yemiş bile. Barbaros Hayretinden özür dilerim. O değil tabii yiyen. Yiyenleri üzmeyin beyler. Yemişse yemiş yani. Ne olmuş. Biyeri mi eksilmiş, depresyona mı girmiş. İşleyen demir ışıldarmış. Öyle demiş atalarımız. Dedemiz de hayrına ışıldatmış. Öyle diyor. Ben demiyom o diyor. Kıskandınız di mi? Çekemiyorsunuz di mi? dedeyi. Kıskanmayın dedeyi. Siz de parlatın Esme' yi....

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..