Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ben Soruyorum

Ben Soruyorum
 

Bu sorularımı kim cevaplayabilir?


2001-2002 Eğitim-Öğretim yılında,


I.08.05.2001 Ne Sınıf, ne Ders, ne de Konu benimle ilgisi olmayan “Kişiye Özel” yazıya defalarca sözlü ve yazılı itirazıma rağmen hatanın düzeltilmemesinden sonra;


II.06.02.2002 Koordinatörlük görevimi aksatmadığım halde, yetkisini aşarak sanayi kontrolü verilmemesi cezasının verilmesinden sonra;


III.25.03.2002 Haksız yere kötü öğretmen muamelesine maruz kaldığımdan dolayı “müdür” hakkında yazılı şikayette bulunduktan sonra;


IV.19.04.2002 İlçe MEM talepte bulunduğum soruşturma açılmasına gerek duyulmadığından sonra;


2005-2006 Eğitim-Öğretim yılında,


I.28.09.2005 Hiçbir ele alınacak neden olmadan, yalan-yanlış ifadelerle dolu hakkımda şikayet yazısı yazıldıktan sonra;


II.16.01.2006 Soruşturma Raporunun TEKLİFLER bölümündeki 4 iddiadan 3’ü sübuta erdirilemedikten sonra;


III.16.01.2006 Soruşturma Raporunun TEKLİFLER bölümündeki 4 iddiadan sadece 1’i, suç işleme pahasına, hiç derslerine girmediğim öğrencilerin olumsuz ifadeleri alınarak, “öğrencilerle ilgilenmediği” iddiasını sübuta erdirdikten sonra;


IV.24.02.2006 Matematiksel olarak, sıfır adet iddia ile 36 yıllık meslek hayatımdan 16 yılımı verdiğim okuldan alınıp, tam emeklilik hazırlıklarına başladığım sırada, çok uzakta bulunan bir okula tayinim çıkarıldıktan sonra;


V.12.12.2006 Aynı konuda, İdari Mahkeme, hukuka aykırı nedenlerden dolayı cezanın İPTALİ kararından sonra aylığımdan kesilen miktar hesabıma yatırıldıktan sonra;

VI. 01.05.2007 Emeklilik belgelerimde dahi "Sorşturma sonucu görev yerinin değiştirildiği" ibaresinin yer alması;

VII. İlçe MEM yetkililerine, İl MEM yetkililerine, Valilik yetkililerine, Bakanlık yetkililerine:

Neden? Niçin? Ne maksatla? Sorularını sormaya hakkım yok mu?


Bu konuda sizin görüş ve yorumlarınıza da şiddetle ihtiyaç duyuyorum:

- Emekli olduğum Okulun Öğretmenlerrine ve idarecilerine;

- Eski Okulumun "Öğretmenlerine ve idarecilerine";

- Hukuk Fakültesi Öğretim Üyeleri sayesinde öğrencilerine;

Tabii ki:

- Milliyet Blog Yazarlarına ve Okuyucularına;


Sunumlarım uygun bir duruma geldiğinde, yollayacak olduğum davetiyeler kesinlikle zorlama amaçla olmayacaklardır.


Tüm yaptıklarım ve yapacak olduklarım, sadece ve sadece iki amaca yöneliktir:

Paylaştığım durumlar mümkün olduğu kadar fazla kişilere ulaşması,
Benzeri hataların hiçbir şekilde tekrarlanmamaları …

E-Mail Adresim: msnpicen@hotmail.com

Milliyet Blog: http://blog.milliyet.com.tr/picen35

http://emekliogretmeninisyani.blogspot.com/ Bu adresten diğer Bloglarıma ulaşılabilmesi için Köprüler (linkler) mevcuttur. İlgili belgelere ulaşılması mümkündür. Milliyet Blog'da söz konusu belgelerin teşhir edilme olanağı olmadığı için bu yola başvurulmuştur. (Editörlerin dikkatine!)


…devamı olacak…

 
Toplam blog
: 32
: 785
Kayıt tarihi
: 17.10.08
 
 

Otuz altı yıl Eğitim sektöründe: Meslek Öğretmenliği ve Yöneticilik yaptıktan sonra 1.5 yıl önce ..