Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '11

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Benden öğretiler

· Genelde panik yok deseler de, tehlike anında panikle

· En kötü program bile programsızlıktan iyidir

· Beni olasılıklar mahvetti

· Hep denedim, hep yenildim. Olsun!!! Gene dene, gene yenil...

· Hayat dersin:

1. hedefini belirle

2. sonundan başlama

3. kararlı ol

4. kendin ol

5. kendine güven

6. elinden geleni yap

7. bir gün öncesini değerlendir

8. Ve günü yakala...

(MUHAMMED ANIL ŞAKİR YİĞİT)


· Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin karşıdakinin anlayabildiği kadardır

(MEVLANA)

· Başkaları hayatı olduğu gibi sorgulayıp NEDEN diyorlar, oysa ki ben; hayatı olmadığı gibi hayal edip NEDEN OLMASIN diyorum

(ROBERT KENEDY)

· İnsanoğlu yapamadıklarından da sorumludur: Yapması gerekli olup da yapamadıklarından, yapması elinde olup da yapmadıklarından, yapmamak için türlü bahane uydurup da kaytardıklarından, hiçbir zaman yapmayı aklından geçirmediklerinden

(AZİZ NESİN)

· Yaşam sadece olanak olmaktan çıkıp GÜNCELLEŞMEK, GERÇEKLEŞMEK, VE TAMAMLANMAK istemektir

(Prof. Dr. VECDİ ARAL)

· Bir yıl sonrasını düşündüğünde tohum ek, ağaç dik on yıl sonrasını düşündüğünde, ama tasarlıyorsan yüzyıl, halkı eğit o zaman. Bir kez tohum ekersen, bir kez ürün alırsın. Bir kez ağaç dikersen, on kez ürün alırsın. Yüzler olur ürün, eğer eğitirsen milleti. Birisine bir balık verirsen, doyar bir defalık. Balık tutmayı öğret ki doysun ömrü boyunca

(KUAN-TZU)

· İnsan insana kendini aradıkça insandır

(CHARLES ALLEN)

· Bildiğini bilenin arkasından gidiniz. Bildiğini bilmeyeni uyandırınız. Bildiğini bilene öğretiniz. Bilmediğini bilmeyenlerden kaçınınız

(KONFÜÇYÜZ)
 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..