Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '16

 
Kategori
TV Programları
 

Beni Affet'ten bir ayrılık haberi daha!

Beni Affet'ten bir ayrılık haberi daha!
 

Günlük dizi furyasının son halkası ve hatta son temsilcisi olan Beni Affet'in üzerindeki kara bulutlar tüm hızıyla devam ediyor ve günler geçtikçe bu kara bulutların sayısı giderek artıyor. Temmuz ayının ilk gününde sezon finali yapan ve Eylül ayının ikinci ya da üçüncü haftasında başlayacağı ifade edilen Beni Affet dizisi ile ilgili olarak sürekli veda haberi geliyor.

Önce Eylül karakterini canlandıran Gamze İgdiroğlu'nun sonra ise Eylül karakterine oranla daha hayati bir öneme sahip olan Kemal karakterine can veren Mert Altınışık'ın veda haberi ile ortalık karışmıştı. Bu haberlerin ardından dizinin yayın saatinin de 15.00-15.30 sularına alınacağı haberi gelince dizi ile ilgili olarak değişmeyen bir şey neredeyse kalmamıştı.

Tüm bu haberlerin ardından akşam saatlerinde bir ayrılık haberi daha geldi. Ailenin en küçüğü Tunç karakterinin geçtiğimiz sene ölmesinin ardından, geride Kemal, ve Cüneyt kalmıştı. Bu sezon başında Kemal karakterinin de olmayacak olması ile kardeş sayısının bire indiği görülmüştü. Ancak bu kardeşlerden bir tanesine benzer durumda olan başka bir karakter diziye veda etti. 

Dizinin ilk sezonundan itibaren hikayede yer alan ve Ötüken Hürmüzlü'nün canlandırdığı Ferman karakteri diziden ayrılan başka bir isim oldu. Böylece diziden ayrılan sayısı 3 olurken, Kozan ailesindeki tek yetişkin adam Cüneyt kalmış oldu.

Bu kadar çok ayrılık olması başka diziler için çok çarpıcı bir detay olarak görülebilir. Ancak genellikle Ankara'da çekimleri yapılan günlük diziler için çok sıradan bir hadise durumda. Daha önce Fox,Star ve Show ekranlarında yayınlanan Deniz Yıldızı isimli dizide de ilk sezon ile son sezon arasında dağlar kadar fark vardı. Bu yüzden Beni Affet'in şimdiye kadar iyi  bile dayandığını söyleyebilirim.

Sonuç olarak ; Beni Affet yeni sezonunda Eylül, Kemal ve Ferman karakterlerinden yoksun ve 15.30 sularında yayına girerek ekranlara gelecek.

Bu sezon onlar için son sezon olur diye tahmin ediyorum ben. Bekleyelim bakalım sonucu birlikte göreceğiz.

ANIL KOLDAŞ

NOT: Milliyet Blog sayfası içerisinde yazdığım tüm yazılar birebir alınarak ve üstüne saçma başlıklar koyarak başka sitelerde ASLA yayınlanamaz. Aksi takdirde yasal işlem ile karşı karşıya kalmanız muhtemel olacaktır.

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..