Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '13

 
Kategori
TV Programları
 

Beni Böyle Sev'de Nail Ustanın hüsranı,

Beni Böyle Sev'de Nail Ustanın hüsranı,
 

Furkan'a amcasından hoş geldin.


Beni Böyle sev’ de 16.ı bölümü izledik dün akşam. Her zamanki gibi içimize ılık ılık aktı, dizimizin coşkusu.

Dizimize askerden gelen Safiye’nin oğlu Furkan’da katıldı. Adını Feriha Koydum ve Emir’in Yolu dizilerinden tanıdığımız Yusuf Akgün, nam-ı değer Koray, seyredenler bilir. Yeni dizin hayırlı olsun Yusuf Akgün.

Yeni köfteci dükkânının açılışı için bütün hazırlıklar tamamdır.

Ömer’in Halası ve annesi hışımla Safiye’nin evine gelirler. Oğlu için verdiği paranın hesabını soracaklardır. Saç saça, baş başa kavga ederler. Eve dönerler, bu defa durumu, Ömer’in babası Reha Bey öğrenir. O da gider üstlerine. Nail usta kardeşinin verdiği paranın kaynağının nereden geldiğini kötü bir şekilde öğrenir. Hal bu ki, hiç bir şey saklamayacaklarını söz vermişlerdi, damadı ve kızı. Gene her şeyi sonradan öğrenen Nail usta bu defa da Dükkânı devren satılığa çıkartır. Herkesin parasını geri verir. El arabasıyla köftecilik yapmağa kara verir. İstanbul’da Akçaabat Köfteciliği hüsranla biter.

Nezih’in kardeşi küçük Semih çok tatlı. O da ağabeyi gibi kıvırcık. Dizide iki bonus kafa oldu.

Reyhan ile Nezih'in aralarında sular iyice ısınıyor. 

Çimen göz Ömer karısını Ayşem'i günden güne daha da çok sevmekte, bu aşkını da her an hissettirmektedir. Seda’ nın Ömer’e olan aşkı hiç de küllenmemektedir. Her olayda Ömer’den yardım istemektedir

Taner’in Seda’ya olan tutkusunu tam anlayamadık. Hep çevresinde ve peşindedir.İyilik mi, kötülük mü belli değil.

Furkan’da Seda’yı çok beğendi: Ben ileride aralarında aşk bekliyorum.

Seda gene Ömer’i korktuğunu söyler eve çağırır. Ömer Furkan ile seda’ın evine gelirler. Tam giderken Seda evde bir şey unutur ve döner. O sıra Taner önünü keser. Ömer yardıma gelir kavga başlar. Furkan da gelir. Ama Furkan’ın Taner’e bir pota koyuşu var ki görülmeye değer. Horoz dövüşü gibi.

 Seda’yı biri kapsa da, Ömer’i kurtarsalar bu kızın aşkından.

Haluk dizimizin iyilik meleği. Herkese yardıma koşar. Babanı bana bırak, ben bakarım dediği, Amerika’ ya giden hocanın babasını huzur evinden hava almağa çıkartır. Hatta akşam ev eğlencelerine bile katılır. Sessiz sinema oyunlarında beklemedikleri cevapları vermesi herkesi şaşırtır.

Netice itibariyle dizimiz keyifle devam ediyor. Tahmin ediyorum ki, izleyici de sıkılmadan seyrediyor. Reytinglerde pek iddialı değil 20 sıralarda. TRT 1 ‘in  güzel dizilerinden biri bence.

Her bölümde Orhan Babanın bir şarkısı koyuyorlar klip şeklinde. Kendi adıma söyleyeyim ben çok beğenerek izliyorum bu kısmını.

Yapımcısından, oyuncusuna  ve set çalışanlarına ve de emeği geçenlere çok teşekkürler.

Hey şeyiniz gönlünüzce olsun.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..