Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '12

 
Kategori
Deneme
 

Beni mutlu et 2013

Beni mutlu et 2013
 

Sonunda 2012 yılını uğurluyoruz.

Sizi bilmem, ama ben çok memnunum bu yılı tarihin çöplüğüne göndermekten. Gitsin, yok olsun, zaten geri dönmeyecek de, 2013 yılını da zehirleyip göndermesin bana.

Hayatımın çok önemli dönemiydi 40 yaşıma girdiğim yıl. Bir dolu idrak yaşamıştım, bir dolu şey öğrenmiştim, bir dolu psikolojik çözümleme yapmıştım.

İkinci çok önemli dönem de bu yıl gerçekleşti, bir farkla; 40 yaşımın idrak dönemi muhteşemdi, olumluydu, tekrar yaşamak istediğim bir yıldı. Bu yıl tam tersi, tekrarını asla yaşamak istemeyeceğim bir yıl oldu. Çoook büyük dersler aldığım, acı acı sonuçlar çıkardığım ve bir daha asla aynılarını yaşamayacağımı bildiğim bir yıl.

Yaşamayacağım, çünkü biliyorum, çünkü artık önce ben varım, benim iç huzurum ve mutluluğum var en önce.

2012 yılının son gününe girerken bir şeyden o kadar eminim ki; bu da artık hiç bir şeyin eskisi gibi olmayacağıdır.

Yılbaşı akşamı ailemle, annem babam ve kardeşlerimle geçireceğim neşeli saatlerin coşkusunu şimdiden duymaya başladım içimde.

HEPİNİZE MUTLU YILLAR

UMARIM HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLUR. 

 
Toplam blog
: 314
: 1210
Kayıt tarihi
: 07.08.11
 
 

Üsküdar İstanbul doğumluyum ve halen burada yaşıyorum. Okumak, yazmak ve seyahat etmeyi çok seviyor..