Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '13

 
Kategori
Deneme
 

Beni unut... Unu "tamam" ...

Beni unut... Unu "tamam" ...
 

Hala ağlıyorum bu filimde... Nasıl işlemişse içime...


Adına ezberlerim vardı, ruhumu içine katıp adını aşk koyduğum...
 
Çok güzel gözlerin vardı sonra, sevildiğini görmeyen...
 
Gökyüzünüde birlikte götürdün o gün...
 
Güneş hala ısıtıyor muydu senden sonra? 
 
O gidişin ardından bir daha hiç ısınamadım ben oysa...
 
Balkonumda her gün umutla suladığın menekşelerim vardı,
 
Suları umutsuz kaldı...
 
Aramızdaki yokluk nasıl anlatılır ki şimdi,
 
Senin yüreğin Filistindi, ben oraya yerleşmeye çalışan batılı çocuk...
 
Ne söylesem hep bir yanı eksik...
 
Gitmemek için söz verenler, hiç sevmemiş gibi gidenlermiş işte...
 
Yağmurlu şimdi yokluğun, hep bulutlu...
 
İşte ordasın gittiğin gün ki gökyüzünde...
 
Aklıma düşüyor yüzün, gülümser gibi ayrılışın...
 
Elveda deyişinde bile bir merhamet arayan zavallı ben!
 
Sevgi değil, merhamet bekledim belki senden,
 
Elinden en sevdiği oyuncak çalınmış küçücük bir çocuk gibiydim,
 
Koşamadım peşinden...
 
Sadece Ağladım, ağladım...
 
Anladım artık sayılı zaman değildi müebbetti sensiz yalnızlığım...
 
Aklımı al benden kaçır yalvarırım, aklım bendeyken artık acır canım...
 
Herkes fazlasıyla sevmiş, ben eksiklerinle sevdim seni oysa,
 
Sükunetim deliliğimdendi,
 
Aşk yok olmak diyor biri, sen yokken var olmak mümkün müydü ki?
 
En güvenli limanımdın sen, halatlarımı söküp attın şimdi,
 
Yelkenlerim hoyrat rüzgarlarla doldu, nereye gideceğini bilmeyen...
 
Bastığı yeri inleten adımlarım artık yalnız, cılız, zayıf, sessiz...
 
Sensiz...
 
Yüreğim kış günü yuvasız kalmış bir serçe kadar ürkek...
 
Sonu olmayan bir yolun biletsiz yolcusuyum şimdilerde,
 
Her yol sendin ama hiç biri sana çıkmıyordu işte...
 
Artık anladım sen sondun ama,
 
Hiç bir sonda adın geçmiyordu yazık!
 
 ( Aşk kavuşamayanlara verilmiş bir hediyedir... ) 
 
Toplam blog
: 81
: 1488
Kayıt tarihi
: 06.03.10
 
 

Çocuklara aşık bir öğretmen olmakla birlikte çocuk psikolojisi ve gelişim uzmanı olan hayatını ço..