Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Benim ahımla yaşayacaksın...

Benim ahımla yaşayacaksın...
 

Ben yaşadıkça ahımla yaşayacaksın... 

Ağlayacaksın geceler boyu. 

Sevdiğin hiç kimse ben gibi olmayacak,  

Kimi çıkarı, kimide başka şeyler için 

"Seni seviyorum" diyecek sana. 

Riyakar, yalancı gözler gülümseyecek karşında. 

Kimseye arkanı dönemeyeceksin,  


Hepsinin elinde hançerler olacak 


Kınında, vurmak için hazır bekleyen. 


Tuttuğun eller buz gibi gelecek 


Senin tüm sıcaklığına rağmen. 


En yakın dostun kadehler ve içkiler... 


Tek kazancın 


Ağaran saçların olacak sana kalan. 


Birde ; 

Eğer yetinebilirsen anılar. 


Sabahları aynada nefretle bakacaksın kendine. 


Bilirim gülmeyi seversin ama 


Gündüzleri de ağlayacaksın. 


Bazen yeni açan bir çiçek,  

Bazen yol kenarındaki dilenci çocuk,  


Bazende yağan yağmur 

Acını artıracak içinde. 


Hüzün eksilemeyecek gönlünde. 


Geceler... 


Bir başka karanlık olacak 


Ve de uzun. 


Başını koyduğun yastıksa bir diken. 


Herkesin kaçıncı rüyasını gördüğü saatlerde 


Sen bilmem kaçıncı sigaranı söndüreceksin. 


Senden başka kimse bilmeyecek ağladığını 


Kimseye belli etmeyeceksin ama... 


Yaş eksilmeyecek 


Uykusuzluktan kızaran gözlerinde. 


O günleri,  


Sevdiğini,  


Yani beni arayacaksın. 


Nafile bulamayacaksın hiçbirşeyi koyduğun yerde. 


Mevsimlerin hep kış olacak,  

Kar değil, lapa lapa ben yağacağım yüreğine. 


Sevdiklerin de tat vermeyecek,  


Damla damla eriyeceksin. 

Ama ölmeyeceksin... 


Ölemeyeceksin. 


Ben yaşadıkça BENİM AHIMLA YAŞAYACAKSIN. 

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..