Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '13

     
    Kategori
    Güncel
     

    Benim başörtülü bacım

    Benim başörtülü bacım
     

    Bıktık!


    Benim Başörtülü Bacım

    Başbakan Erdoğan'ın her fırsatta dile getirdiği " benim başörtülü bacım " lardan biri olarak sürekli başörtüsü siyaseti yapılmasından bıkmış durumdayım.

    Başörtüsünün siyasete malzeme yapılması artık her kesimden insanları irite etmektedir.

    Erdoğan'ın " benim başörtülü bacım okula giremiyordu " sözlerini sürekli söylemesi ise ona karşı bir minnet borcumuz olduğunu düşünmesindendir.

    Ancak okullara başörtüsü ile girebiliyoruz diye ki- henüz kanunlaşmadı ve kamuda tamamen serbest değil- AKP ve Başbakan'a herhangi bir borç hissetmiyoruz. Velev ki demokratik bir ülkedeyiz, öyle diyorlar, o zaman bu zaten bizim hakkımızdı. Hakkımız olanı aldığımız için kimseye minnet beslemiyoruz.

    Siyasetin din üzerinden yapılması, iki de bir de başörtüsüne atıf yapılması ya sığ bir siyaset anlayışının göstergesidir ya da insanların hassayiyetlerinin suistimal edilmesidir.

    Siyasilerin - pek umut yok ama - artık insanların hassasiyetlerini, değer yargılarını kullanmaktan vazgeçip, gerçek anlamda fikir üretmeleri dileğiyle...

     
    Toplam blog
    : 1
    : 1199
    Kayıt tarihi
    : 08.07.13
     
     

    Erzurum Atatürk Üniversitesi, Sanat Tarihi Bölümü öğrencisi.  ..