Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '12

 
Kategori
Deneme
 

Benim düşüncemden, başkasının gözünden

Farkettim ki, kendimi harfler içinde kaybetmem için acı çekmem gerekmiş şimdiye kadar. Mutluluklarımı da yazdığım oldu elbet; çoğu zaman seyrekliğinden. Artık kimseye kızmamaktan, yargılamadan infaza gitmekten, hep mutlu olduğumdan ya da mutsuzluğum kelimeleri biriktircek kadar uzun sürmediğinden, artık pek dilimi ellerime dökmüyorum.

Güzel bir sonbahar sabahı, asosyal bir kedili ablaydım sokağımın karşısındaki mini mini birlere. Akşam erken yatmış, sabah erken kalkan ve belki de evin kapısını çok hızlı kapatan bir ev arkadaşı, geç uyandığından beraber otobüse binilemeyen yine de akşam görülüp, yemek yenilip, muhabbet edilecek, gün anlatılacak ve dinlenecek, omuz omuza oyun oynanabilecek  bir sevgili, uyuz ve hasta bir sınıf arkadaşı, yorgun bir öğrenciydim bugün.

Kendi içimde azıcık bıkkın, biraz kızgın, çok uykusuz ve çok hasta yine de dimdik ayakta, nedeni sonucu bırakmış, günle beraber akmış, kısacık sabaha koca bir tempo sığdırmış, başarılı bir sevgiliye, sımsıcak bir ev arkadaşına, her aradığında mutlu olan bir aileye sahip olmanın gururundaydım.

Şaşırıyorum bazen aynadaki halime. Kendime kızdığım zamanlardan utanıyorum.  Demek ki beni öyle çekilmez, öyle asi, öyle mutsuz yapanlar yanımda barındırdıklarımmış. Arınmakmış tüm mesele; doldurucu insanlardan, kıskanç evdaşlardan, çekemeyen kardeş(!)lerden… Arınmakmış hayatı boyunca seni bekleteceklerden, yararından çok zararı dokunanlardan, kaşarlardan ya da arkadaşlarının kaşarlıklarını anlatan insanlardan, saman altından su yürütenlerden…

Öfkem, kırgınlığım, mutsuzluğum ve olumsuzluğum, onları yazabileceğim kadar barınmıyorlar yanıbaşımda. Bir yılı aşkındır tutsaklığımın bitmesi, herkesin silinmesi ve silineceklerin belirmesi. Bir yılı aşkındır güvende oluşum, tamamlanmamış hayallerin varlığıyla deveyi gütmektense, gerçekliğimizle adımlarıma sağlamlık verişim. Bir yılı aşkındır insanların yaptıklarına üzülmeyişim; ikinci bir şans vermeyişim.

Bir yılı aştı başımın omzuna uyduğunu keşfedişim. Günümü anlatmaya başlayıp seni sevdiğimle devam edişim. 

 
Toplam blog
: 58
: 402
Kayıt tarihi
: 06.04.10
 
 

Uludağ Üniversitesi Veteriner Fakültesi Mezunuyum. ..