Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '07

 
Kategori
Öğretmenler Günü
 

Benim günüm

Benim günüm
 

Bugün 24 Kasım. Benim günüm :))

1996 Aralık' ta başladım bu çok sevdiğim mesleğe.Taa ortaokulda ( o zamanlar adı öyleydi) karar vermiştim öğretmen olmaya. İzmir Fevzi Çakmak Ortaokulu'nda orta 3. sınıfta İngilizce öğretmenim Nuran Yenişehirli hanımefendinin bu kararımda büyük rolü olmuştur; o çocuk denecek yaşta beni öyle etkilemiştiki..Tabi sadece o değil, ne alaka bilemiyorum ama o tarihte üniversitede okuyan Ted Ankara geçmişli kuzenim Sevgi ablamın o akıcı ingilizcesi de diğer bir etken sanıyorum.Lise hayatım boyunca da en sevdiğim ders ingilizce, haliyle de en sevdiğim öğretmenler ; İngilizce öğretmenleri olmuştur . Mersin Dumlupınar Lisesi İngilizce öğretmenleri Dilek Azaz ve Figen Erdoğan, kulakları çınlasın.Binlerce teşekkürler her birine...

Üniversite yolunda bana cok emeği geçen yine o zamanların İngiliz Kültür Derneği öğretmenlerini de saygıyla anıyorum.İrlandalı hocam Brian'ın biz Türklere İngilizcenin başka birkültüre ait olduğunu ve Türkçe düşünmememiz gerektiğini her fırsatta hatırlatması, benim bugün bile yılın ilk dersinde öğrencilerime aktardığım bir konudur.

Ve nihayet Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği... Hani şu mezunlarının % 80 inin öğretmenlik yaptığı fakülte. Başta o en güzel Sibel Güzel hocam olmak üzere Abdülhamit Çakır, Perihan Piroğlu, Halime Tanrıverdi, Mehmet Ali Gülel, Abdülkadir Çakır, Hüseyin Kavasoğlu 'na sonsuz teşekkürler ve bu vesile ile günleri kutlu olsun... Orada okumuş olmaktansa ayrı bir keyif aldığımı söylemek istiyorum.Sanılanın aksine Konya tutucu bir şehir olmayıp aksine, öğrenciye olumlu, sevecen, yardımsever davranan bir halka sahiptir.İstisnalar için birşey söyliyemeyeceğim ama 4 yıl öğrencilik, 3 yıl da öğretmenlik yaparak yaşadığım o şehirde ne modern kişiliğim eleştirildi ne de eleştirilene şahit oldum. Tüm Konyalılara sevgiler :)

Karatay ilçesi İsmil Ç.P Lisesi... merkeze bağlı bir kasaba ama merkezin sınırlarında, 45 km.Her sabah Mevlana Müzesi'nin yanından hareket eden otobüslere binip giderdik; öğretmenler, doktorlar ve Tarım Kredi Koop. çalışanları; ne günlerdi...O kasaba çocukları öyle saf öyle iyi kalpliydilerki hepsini çok sevmiştim.

Son 8 yıldır da Denizli'de bir lisede :)) görev yapmaktayım. 657'e tabiyim yorum yapamayacağım :))

Öğrencilik hayatımdaki tüm öğretmenlerimin, birlikte çalıştığım tüm öğretmen arkadaşlarımın ve siz bu yazımı okuyan öğretmenlerimin gününü kutlarım. SEVGİLERİMLE...

 
Toplam blog
: 10
: 734
Kayıt tarihi
: 03.01.07
 
 

İstanbul 1973 doğumluyum. Hayatı birçok ilde, birçok insanla paylaştım. Hayatı bir de benim gözümden..