Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '13

 
Kategori
TV Programları
 

Benim Hala Umudum var dizisinde mecburi tatil.

Benim Hala Umudum var dizisinde mecburi tatil.
 

Star TV. in heyecan dolu dizisine, mecburen bir hafta ara verildi. Dizinin yakışıklı başrol oyuncusu, Berk Oktay Rottweiler cinsi köpeğinin saldırısına uğramış ve yüzünden yaralanmış, kanlar içinde kalmıştır. İlk müdahaleden sonra, hastaneye kaldırılan Berk Oktay’ ın yüzüne 35 dikiş atılmış.

Köpekleri çok seven Berk, Rottweiler cinsi köpeğiyle evinin bahçesinde oynarken, ani olarak köpeğin saldırısına uğramış, zaten agresif bir cins olan Rottweiller’ dan zor kurtulmuş.

Dizi ekibi olayı çok üzülmüş. Benim hala umudum var dizisinin çekimlerini mecburen bir hafta ara vermek zorunda kalmıştır. Tüm ekibe bir hafta izin verilmiştir.

Bu akşam 11.ci bölümünü izleyeceğimiz dizi, şayet henüz 12.ci bölüm çekilmediyse, haftaya boş geçecek demektir.

Berk Oktay’ a buradan geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Dilerim yüzünde kalıcı bir iz kalmaz. Her zaman yüzü ön planda olan oyuncular için görüntü çok önemli.

Tekrar tüm sevenleri ve izleyiciler adına acil şifalar dilerim.

 

Saygılar, sevgiler

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..