Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '09

 
Kategori
Deneme
 

Benim kitabımda bundan böyle kurbanlı bir bayram yok!

Benim kitabımda bundan böyle kurbanlı bir bayram yok!
 

Anahtarı kuyuya atılan kelepçe http://view.stern.de


Ezan sesi huşu verirdi.

Bayram sabahları…

Artık vermiyor!

El ayak buz kesiyor…

Düşünceler kalkansız kılıç kuşanıyor.

“Ayağa ayak” nidalarıyla; ateşiyle yanıyor.

Düşünceler çaresiz; düşünceler düşüncelerinde katil oluyor.

Yetmiyor!

Allahın yarattıklarını bu sefer, hangi zulümler bekliyor…

Her sene, bir öncesinden daha gaddar daha zalim, daha da acımasız!

Cehenneme gitmek ürpertiyor…

Denizleri bir bıçak darbesiyle kızıla boyayan; güçlüyü arkadan kalleşçe vurup kesip biçen; tüyü bitmemiş yavrusuna alfabeden önce; doğramayı, parçalamayı öğreten; sonrada evladının alnına, kanlı kaderini yazanlarla…

Karşılaşmak var orada…

Kor ateşlerde yanmaktan beter...

Din: Bu üç harf yan yana geldiğinde…

Kan, gözyaşı, kan, savaş, kan, işkence, kan kan kan…

Artık kanmıyorum!

Yüce ile arama; dini din olmaktan çıkaranlar girdiler…

“Ey Yarabbi neredesin? Yarattıklarına yapılan işkenceleri görmez misin?”

Din aşkına; taşlananlar, yerden kesilen ayaklar…

Gözü dönmüş cellâtlar…

İsyanlara sürükledi.

İçim kan ağlıyor.

Dilden dudaklardan dökülen intizarlar…

Ruhumu kirletti.

Kimin buna hakkı var?

Anladım ki gerçek bir dine ulaşmak onu doyasıya yaşamak imkânsız.

Yasakların yasasını elinde sımsıkı tutanlar; tarihi ve benim gibi cahilleri aydınlatmak için gece gündüz çırpınanlar…

Neredeler?

Hem varlar hem de yoklar.

Var olsalar bile; bu tür vahşetlere engel olurlar mı?

Allah bilir! Ondan başka zenginliğim, güvendiğim yok benim.

Başardılar; artık hiçbir dine mensup değilim.

Tapınaksız…

Kurbansız bayramsız… Ona giden yolda yürümek nasip olsun.

Korkutan, tiril tiril titreten, hasta eden, hastanelik eden; Yüce ile arama giren; bıçakların kılıçların topun tüfeğin elinde oyuncak olan dinleri daha fazla dinlemek… Riyakârlık olur.

Allahın bildiğini de kuldan saklamak…

Huzur veren, parçalamayan bölmeyen dinler neredeler?

Benim vardı; var olduğunu sanmıştım…

Onu benden çaldıklarını ancak şimdi fark ettim.

Hayrını görsünler.

İmanım: Allaha olan inancım, bana yeter.

29. Kasım 2009

İzmir’den Alev Meisel

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..