Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '15

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Benim mekanizmada bir karışıklık var.

Benim mekanizmada bir karışıklık var.
 

Yeterki gülmeyi bilelim


Evet, Dünya hoş buldum.Ben geldim.

Aşağıda yazdığım şeyleri algılayamıyorum.Benim mekanizmada bir karışıklık var. Devamlı karşıma çıktığı için de merak ediyorum.

1-Bir kadın niçin kendine yaşamak için izin vermez. Kimseden izin almadan kendine izin vermek hayata ve hayatın getirdiklerine karşı. Bunu merak ediyorum. Bir kadının evlendikten sonra özel hayatı olamaz diyorlar.Bizim mahalledekiler, ve büyük ihtimal ile bizim mahallenin ortaya çıkmasına sebeb veren sizin mahalledekiler.Evlilik, özel hayatı ve gizlilik ilkesini ihlal ediyorsa evliliğe karşıyım. O zaman teşekkür etmeliyim Yukarıdakine. Ve bana verdiklerine.  Yeni evlenenlere de sadece meraktan soruyorum. Var olan kurallara mı uymayı düşünüyorsunuz. Ne oldu sevgili gençler hayata başkaldırılarınız. Bu kadar mı yüzeyseldi ilkeleriniz aşk gelince sistemin kuralları baş kaldırılacak gibi olmadımı?

2- CHP, “Fransa'da bir mizah dergisi olan Charlie Hebdo'ya yapılan çirkin saldırıyasahip çıkmış.” Sanırım yanlı medya şunu demek istedi, Chp İslamiyet ile ilgili çizilen karikatürden rahatsız olsa da, ifade özgürlüğünü ve sanatçının kendini ifade etme hakkını, sanatını icra etmesini her zaman savunan tutumundan vazgeçmediği için fair play . Aynı inceliği  yanlı medya olarak biz takınamadığımız ve Fransa ‘da ki olayı Fransa bile bitirip günlük rutinine dönmeyi başarmışken, biz hala mahalle karıları gibi yürüyüşte neredeydik, şu niye geldi bu niye geldi, nasıl yürüdük kıvamında olduğumuz için koca bir alkış. Büyük ihtimal ile biz yanlış anladık.  

3-Seksin ömrü neden beş dakika ,hani büyük aşk yaşıyorlar ya çok büyük ve güzel. Ama anlatamıyorlar aşkı, susuyorlar, sen anla istiyorlar.  İş seksi anlatmaya gelince hiç susmuyorlar. Sonra pratikte, saatlerce teorisini yaptıkları şeyin ne olduğunu kadın olarak anlıyorsunuz..

4-Tamam şıklar arasındaki geçiş çok sert ama, yapacağım bir şey yok.

5-Yazdıklarım benden bağımsız paylaşımlar değildir. Birebir beni ve gözlemlediklerimi bağlar. Biraz ben, yo değil (eyvah kocam okursa) , yo ben (okursa okusun ) …Niye yazıyorum. Son günlerde şunu sıkça duyuyorum. “Paylaşım bunlar,benim ile alakası yok” . Senin içinden çıkana sahip çıkamıyorsan o zaman nasıl bir dünyada yaşıyorsun ki… Hayatını bir duvara niçin gönderdiğini bilmediğin yazılara hapsediyorsun.

6-Bir de her şey haremlik ve selamlık. Onun bile bir zevki vardı Osmanlı İmparatorluğunda. Şimdi çok komik.  Kaldırımlar, gazeteler, Masalar, oturma yerleri.Ha bir de internetteki gruplar var. Onların da haremlik ve selamlık olma durumları var. Bir ağır abi takılanlar, bir ağır abiyi terbiyesizlik yapanlara karşı çağıran naif hanımlar. Bir de ağır ağabeyleri yöneten onlardan daha delikanlı olan ağır çok ağır ablalar var. Niye her şey haremlik ve selamlık olmalı. Niye kadın ve erkek kimlikleri bu kadar gözümüze sokuluyor. İstediğimi yazarım ve yine yazarım.Bu arada bir başka blog yazımda  internetteki facebook gruplarını patolojik ve biyolojik olarak anlatacağım, belki biraz fizik ve kesinlikle kimyasal olarak…

7-Niye siyasetten bu kadar uzaklaştık onu da merak ediyorum. Aslında siyaset, burnumuzun tam üstünde, gözümüzden akan yaşta. Niye onun varlığı bizi bu kadar korkutuyor ki.. Sadece sandığa giderken yürüdüğümüz yolda geçen zaman mıdır siyaset denilince anladığımız. Niye siyaset yapmayın der herkes, yapılabilmenin verdiği özgürlüğü bilmeden. Öcü mü siyaset. Arkadaşım eğer ayakkabı alamıyorsan, evine ekmeği zorla götürüyorsan. Tatilden anladığın televizyonun başında vakit geçirmek ise, sen siyasetin içindesin zaten. Kime karşı neyin kavgasını ediyorsun  siyaset yapmayın diyerek.

8-Jinekoloji doktorumdayım, kendi yok, asistanı sorması gereken “kendinizi anlatın” doktorculuk oyununun o can damarı sorusunu soruyor, ama aldığı cevap aşağıda.

-Adım Yasemin Yenil. Orduluyum. İkizler Burcuyum. Sigara içmem ara sıra şarap içmeyi severim. Kitap okurum. Geyik yapmayı severim. Özgür ruhluyum.Kadınları anlamıyorum. Sonra istediği cevapları söylüyorum. Gülüyoruz.. Karşılıklı. Sonra masada parça alınırken canım çok acıdı. “ Seks yaparken bu kadar acımıyor ama “ dedim. Doktor aşağıdaki cevabı verdi.

-Ama Yasemin Hanım siz de seks yaparken yardım ediyorsunuz.dedi. Başımı kaldırdığımda gülüyordu. 1-1 olduk dedi.Hayat, böyle olsa en kötü zamanda bile gülebilecek bir şeyler tadında

Sevgilerimle YASEMİN YENİL AYRIK OTUM.

 
Toplam blog
: 96
: 369
Kayıt tarihi
: 05.09.07
 
 

Size hikayeler anlatmamı beklemeyin, halen büyümek istemeyen birisiyim. Daha çocuk, daha yaramaz ..