Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '09

 
Kategori
Eğitim
 

Benim sorunum kimi ilgilendirir

Benim sorunum kimi ilgilendirir
 

Kim Bu Müdür


Sincanlı’nın Yürükmezarı Köyü öğretmeniyim. Yürükmezarı, o yıllarda birleştirilmiş sınıflı ilkokulu olan yirmi hanelik bir köydü.

Beş yıllık görev süremin sonunda, kendi isteğimle Banaz’ın Yazıtepe ( Dolaköy) Köyü’ne atamam yapıldı. Ancak atama kararnameme “Yerine verilen öğretmen göreve başladıktan sonra ayrılabilir” diye bir not düşülmüştü.

Aralık ayı başlarına dek bekledim. Yerime verilen öğretmen gelmemişti.

Sincanlı Milli Eğitim Müdürlüğü’ne gittim. “İl müdürünün emri olmadan biz ayıramayız” dediler. Eh ben de ne yapayım. Afyon’a gittim. Vardım milli eğitim müdürlüğüne. Genç bir şube müdürüne anlattım derdimi. “ Beni ilgilendirmez” demez mi?

-Ben öğretmenim , benim sorunum kimi ilgilendirirse ona giderim, dedim. Dedim ama, valiliğe doğru da yürümeye başladım.

Bizimki arkamdan koşarak seslenmez mi?

- Hocam, müdür beyle bir görüşün lütfen!

Babacan bir il müdürü varmış. Anlattım;

- Müdürüm, benim köyüme kar yağarsa, oradan eşya taşıyamam. Şu gün oldu hala yerime verilen öğretmen göreve başlamak için gelmedi, dedim.

Müdür bey;

- Ben de şimdi Sincanlı ile görüşecektim. Hemen şimdi gidin ilişiğinizi kessinler, dedi.

Ben de, sorunumun kimi ilgilendirdiğini öğrenmiş oldum! Hak etmediği bir göreve atanmış olan şube müdürü sayesinde.

 
Toplam blog
: 190
: 3134
Kayıt tarihi
: 28.09.07
 
 

Emekli öğretmenim. Yurdunu, ulusunu seven, her konuda sorumluluk sahibi gençler yetişsin istiyorum. ..