Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '11

 
Kategori
Magazin
 

Berdan Mardini'den çocuğu olduğunu iddia etti !

Berdan Mardini'den çocuğu olduğunu iddia etti !
 

Ünlü türkücü Berdan Mardini'nin başı dertte.Bayan,kendisinden bir çocuğu olduğunu söylüyor


Bir bayan, ünlü türkücü Berdan Mardini'den 10aylık çocuğu olduğunu ileri sürdü. İlişkimiz ev ortamında gelişmişti, ilişki hamilelikten sonra da bir süre devam etti, dedi. Yankı uyandıracak olay şöyle : Yeliz isminde bir bayan, arkadaşları vasitasıyla Berdan Mardini'nin evine gittiğini sölüyor ve o evde işi ilerleterek ilşkiyi gerçekleştirdiklerini söylüyor. Daha önce evli olduğunu, sonradan eşinden ayrıldığını belirten bayan, Berdan Mardini'yi sevmeye başladığını söylüyor.Ve sözlerine ekliyor : " Berdan'la aynı sitede oturuyorduk. Onun başka bir bayanla sözü, nişanlı veya evli olduğunu bilmiyordum. Ben ondan hamile kaldım. Hamile olduğumu ona söyleyince, bunun kimsenin duymamasını istedi ve dedi ki : Ben imam nikahlı evliyim. Aşirete mensubum. Eşimle yakında resmi nikah gerçekleştireceğiz. Yani aramızda geçen olayın yayılmasını istemiyordu. Doğum yaptım. Çocuğumuz şimdi on aylık ve babasını tanımıyor. Berdan da çocuğu tanımıyor. Çocuğumun babasız büyümesini istemiyorum. Çocuğa sahip çıksın yeter, ondan başka bir şey istemiyorum." Evet, böyle söylüyor Yeliz hanım Kanaltürk'ün 2.Sayfa adlı programda kendisiyle yapılan söyleşide.. 

Ünlü türkücü Berdan Mardini'nin " Senden çocuğum olsun istiyorum " adlı güzel türküsü de bu arada aşıkların dilinden düşmüyor. Bekliyelim bakalım, Berdan 'ın da bu olay için söyleyeceği şeyler olacak herhalde.. 

ŞEMSETTİN MURAT 

 
Toplam blog
: 155
: 1573
Kayıt tarihi
: 20.09.08
 
 

Diyarbakır doğumluyum. Eğitim Enstitüsü Türkçe Bölümü mezunuyum. Hazro TÖB-DER Şubesi başkanlığını y..