Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '11

 
Kategori
Sinema
 

Eizabeth Taylor öldü

Eizabeth Taylor öldü
 

Elizabeth Taylor ( doğum : 27 Şubat 1932 , ölüm : 23 Mart 2011 )


İki kez Oscar Ödülü'nü kazanmış olan dünyaca ünlü sinema ve tiyatro sanatçısı Elizabeth Taylor bugün ( 23 Mart 2011 ) öldü. Daha önce ölmüş, 5 dakika sonra dönmüştü. Ölümünü şöyle anlatmıştı: " Uçak kazasında hayatını kaybetmiş 3. eşimin ruhuyla karşılaştım. Seninle burada kalmak istiyorum, dedim. Fakat o bana dünyaya geri dönmem gerektiğini söyledi. Daha vaktimin gelmediğini açıkladı. Onun aşkı beni tekrar yaşama döndürdü. "  

Elizabeth Taylor, güzelliğiyle, yeteneğiyle tanınıyordu. Niyayet bugün 79 yaşındayken kalb yetmezliği nedeniyle yaşama veda etti.  

ŞEMSETTİN MURAT  

 
Toplam blog
: 155
: 1573
Kayıt tarihi
: 20.09.08
 
 

Diyarbakır doğumluyum. Eğitim Enstitüsü Türkçe Bölümü mezunuyum. Hazro TÖB-DER Şubesi başkanlığını y..