Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

09 Mayıs '08

 
Kategori
Magazin
 

Berlusconi Mara'yı seçti. Bakan dediğin de böyle olur

Berlusconi Mara'yı seçti. Bakan dediğin de böyle olur
 

http://www.milliyet.com.tr/Default.aspx?aType=SonDakikaGaleri&ArticleID=525664&PAGE=3&ver=60


Baktın mı dönüp bir daha bakacaksın..

İtalya Başbakanı gibi, ülkedeki vatandaşını işte böyle şaşırtacaksın ki bir dahaki oylar ''Eşit Fırsatlar Bakanı'' gibi, cepte keklik olsun..

Ne yapmış İtalya Başbakanı Berlusconi güzel mi güzel, seksimi seksi, İtalyan Aktrise Mara'ya aslında gel kucağıma otur diyecekmiş ama kapıda karısı görününce:buyur Sevgili Mara'cığım bu 'Koltuk' senin demiş..

Çünkü kendisine olan hayranlığı çok eski devirlere dayanıyormuş..

Hatta masal bu ya, bir gün bir davette karşılaşmışlar ve dönüp Mara'ya sizi çok beğeniyorum evli olmasaydım sizinle mutlaka evlenirdim demiş..

Bunu duyan eşi Veronica Hanım, şöyle bir Berlusconi'ye manalıca bakınca, olayı acilen kapamak için milyarlarca özürler dilemiş ve ağzından çıkanı zor toparlamış Sayın Başbakan..

Eee gel zaman git zaman oldu bu zaman derken bugünün gündemine bomba gibi, benimde gevelemeye çalıştığım bu haber düştü işte..

''İtalya Başbakanı Berlusconi sonunda bunu da yaptı. Eski gözdesi, şov yıldızı Mara'yı bakan yaptı.''

İspanya, Fransa ve Rusya derken, adı maço ve çapkına çıkmışken Sayın Berlusconi'n başı kel mi? Oda arzu etti ve bir "şov girl"a bakanlık koltuğunu verdi.

Başkalarının canı canda Mara'nın patlıcan mı? Allah razı olsun Berlusconi'den kimbilir ne kadar sevaba girdi.

Birde derler ki ''2. Dünya Savaşı'ndan beri en sağcı kabineyi kurdu.'' Birden bizdeki sağcı partileri düşünmeden edemedim..

Acaba diyorum. Tabiki hayal kuruyorum. Bizim başbakanımız olsaydı, bizim ülkemizden kimi oturturdu böyle bir koltuğa?

Benim aklıma ne isimler geldi ama yalvarsanızda söylemem.. Kendiniz düşünün kendinize söyleyin..

Bu haberde aklıma tek bişi takıldı. Oda Eşit Fırsatlar Bakanlığı'nın adı.. Asıl fırsatı Bakan Mara kaptı, bizede dedikosu kaldı.

İşte video görüntüleriyle Mara ve Veronica : http://www.dailymotion.com/video/x18c5b_mara-vs-veronica_fun

Gönül notum: Mara için! ''Müslüman düşmanı kabinede'' deniyor.. Ben daha fazla günaha girmemek için, o konuya girmeyeceğim!!!

Bugünlük bu kadar.. Yarın başka Mara haberlerinde buluşmak üzere ÇAV. :)

Çingen Sabiş

Berlusconi Mara'yı seçti! Kaynak: http://www.milliyet.com.tr/default.aspx?aType=SonDakika&Kategori=dunya&ArticleID=525664&Date=09.05.2008

Fotoğraflar: http://www.milliyet.com.tr/default.aspx?aType=SonDakikaGaleri&ArticleID=525664&PAGE=1&ver=38

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..