Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

10 Mayıs '08

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Diyet ve biz şişkolar

Diyet ve biz şişkolar
 

Duydu manmuncuk diyetini nasıl da sevinir tombişim :)


Hah bi sen kalmıştın zaten..

Evet sevgili biz şişkolar.
Nasılız?
Bugün biraz daha şişman mıyız?
Rahat mıyız?
Yerimizden kımıldıyabiliyor muyuz?
Rahat nefes alabiliyor muyuz?
Peki giyinirken donumuzu hemen belimize çekebiliyor muyuz?
Ya çorabımızı devrilmeden giyebiliyor muyuz?

Tamam buraya kadar anladık. Şimdi çektiniz üzerinize koyu renkli esvaplarınızı, güya size göre sakladınız o lömbür lömbür kilolarınızı..
Ne o kızlar, Pakize Hanıma güne mi gidiyorsunuz yine?
Doğru ya beslenmelisiniz şööööyylee bir iyice, ta ki gerininceye.. Bunları ben yazıyorum ama bilmiyor muyum sanıyorsunuz içinizden bana üfleyerek okuduğunuzu..

- Kadına bak, vallahi de bu resmen çingene ayol.. Şimdi iyice anladım... Baksanıza Allah aşkına, kendi bilumum yağlarını, selilütlerini, varizlerini görmüyor, oturmuş birde bize neler söylüyor (yazıyor.) Görgüsüz, bilgisiz şey n'e olcek.. Diyorsunuz değil mi?

Beri gelin beri.. Benimde demek istediğim, işte böyle bir gün günüydü anlatmaya çalıştığım..

Ben daha kapıdan gün evine girerkene, daha dur anam Bismillah derkene, benden dahaca olan, şişkom Şaziment var ya bana dönüp, ne dese beğenirsiniz?

- Kız mari Sabiş, senin tez vakitte bir maymun diyeti yapman lazım.. Abenim şişko mankenim.. Deyip de bir de utanmadan devam etmez mi?
- Sana şöööle bi baktım da şimdiden zor taparlıyorsun malum bedenini kız.. Yağların bi yandan kiloların diğer yandan acıdım sana vallahi.. Oturduğun yerden kalkamıyasın inşallah Şaziment.. :( Ve hala devam eder kilosunu bilmez Şaziment..

- Hem, söyle senin şu Hasan'a, akşam eve gelirken uğrasın sizin manava da bir kasa muz getirsin şöyle sana.. Hani diyorum yeni diyetine.. Ye diye! Dedi ve ben daha yanındaki koltuğa oturmaya çalışırkene sevgili dostlar, tutuşturdu bunu elime.. Maymun diyetimiymiş ne.

Hem biliyorsunuz ben paylaşımsız ne bişi yapar ne de yazarım.. Hadi anacıklarım.. Okuyalım da bir an önce zayıflıyalım şu bizim Şaziment gacısından önce.. Hem diyeceğim şu ki şunun şuracığında yaza ne kaldı.. :(


1. gün :

Sabah Kahvaltısı :
120 gr yağı alınmış az suyla ezilmiş beyaz peynir
1 greyfurt
şekersiz kahve veya limonlu çay

Öğlen Yemeği :

120 gr ezilmiş beyaz peynir
1 dilim kavun
şekersiz kahve veya çay

Akşam Yemeği :

120 gr ezilmiş beyaz peynir
1 greyfurt
şekersiz kahve veya limonlu çay

2. gün :

Sabah Kahvaltısı :
1 muz
1 çay fincanı yağsız süt
şekersiz kahve veya limonlu çay

Öğlen Yemeği :

1 muz
1 haşlanmış yumurta
şekersiz kahve veya limonlu çay

Akşam Yemeği :

180 gr ızgara biftek
2 muz (istenirse muz ızgara yapılabilir.)
şekersiz kahve veya limonlu çay

Gönül notum: Bu gördüğünüz iki günlük listeymiş ve üç defa tekrarlanacakmış. Sülemedi demeyin beni de sinirlendirmeyin..

Hadi şimdi zayıflayın anacım..

Unutmadan! (işin uzmanına danışarak)

Diyelim ki bu muz işi olmadı, ben yeni bir listeyle yine gelirim.. Hem sebzeler meyveler mi tükenmiş ki sırası geldikçe hepsini götürürüz bacım.. :)

Kaynak MI?: Abe ya Timaş yayınlarındanmış.

Çingen Sabiş

ÇOK ÖNEMLİ NOT: Bu blog yayına girdikten kısa bir süre sonra, özelime bir mesaj aldım. Ciddiyetine inandığım için ve bana gelen bu mesaja saygımdan dolayı aynıyla yayınlıyor ve gösterdikleri bu hassasiyet için Sayın Diyetisyen İpek Ağaca teşekkür ediyorum..

Sağlıklı zayıflayınız efendim..

Bilginize!

''maymun diyeti
merhaba Ben Diyetişyen İpek Ağaca Milliyet blog'ta hem ben de yazıyorum; hem de yazıları takip ediyorum. Maymun diyeti adlı diyet listesini inceledim; hesapladım. Vücuttan su atımına sebep olacak; sağlık açısından oldukça uygunsuz bir diyet. Hiçkimsenin uygulamaması lazım. Ayrıca greyfurtun pekçok ilaç ile etkileşimi bulunmaktadır. Bu ilaçları kullanan kişilerin gün içinde 2 adet greyfurt tüketmesi gerçekten çok tehlikeli. Lütfen doğruluğundan emin olmadığımız bu şekildeki bilgileri paylaşmayınız. Diyet listeleri kişiye özgü hazırlanmalıdır. Bu tip listeler herkeste farklı etki doğurmakta, farklı sonuçlar vermektedir. Sevgiler. Diyetisyen İpek Ağaca.''

Beslenme ve diyet'le ilgili, işin uzmanından bilgilenmek isteyenler için!
Diyetisyen İpek ağaca


***************************************************
Peki Hıdırellez'in Zayıflattığını biliyor muydunuz? http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=107766

Dikkat: Çok uyku kilo yapıyormuş: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=108121

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..