Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '07

 
Kategori
Spor
 

Beşiktaş- Karşıyaka- Kasımpaşa

Beşiktaş- Karşıyaka- Kasımpaşa
 

Sporda çeşitli başarılara imza atmış üç spor kulübü. Ne ortak yanları var desem, aklınıza gelmez çoğunuzun, benimde aklımda yoktu.

Karşıyaka ve Karşıyakalı'yı anlatacak blogum hazır. Sıra onda artık. Ankara dönüşü onunla uğraştım. Yarın da resimlerle süsleyeceğim yazımı. Pazartesi okursunuz, bir aksilik olmazsa.

Karşıyaka için araştırma yaparken armasında ay-yıldız bulanan üç spor kulübünün olduğunu öğrendim, merak ettim, hangileriymiş diye. Okuduklarımı öğrenince sevindim ve gururlandım. Karşıyaka bunlardan birisi. Diğerleri Beşiktaş ve Kasımpaşa Spor Kulübü.

Beşiktaş, Yunanistan milli takımı ile oynadığı maçta Türk milli takımını temsil ettiği için almış ve bu nedenle armasında, bayrağında ay-yıldız bulunmasına izin verilmiş.

Kasımpaşa Spor Kulübü ise sadece futbolda değil, başka dallarda da mücadele etmiş. Boks ve güreşte. Özellikle güreş alanında başarılar elde etmiş. Gazanfer Bilge, Mehmet Oktav ve Ahmet Kireçci (Mersinli Ahmet) gibi güreşçiler uluslararası turnuvalarda birincilikler kazanmışlar. Bu yüzden kulübün armasında ay-yıldız kullanılmasına izin verilmiş.

Bu spor kulüplerinin taraftarları ne kadar öğünseler azdır, bana göre.

Böylesi onurlu bir ödülle şereflendirilen kulüplerimize, hatta tüm spor kulüplerine ve sporcularına, yöneticilerine, kim varsa, araştırmadan çirkin benzetmeler yapılmasına dün de karşıydım, bugünde.

Lütfen, spora siyaseti hiç olmazsa bizler karıştırmayalım, siyasetin girmediği pek bir yer kalmadı ama, başka arenalarda yer bulsun o kavga, o didişme.

Ben İzmirli'yim, doğma büyüme. 32 yıldır Karşıyaka'da yaşıyorum, Karşıyakalı'yım. Çocukluğumdan beri Fenerbahçeli'yim. Ama ülkemiz için başarılar elde etmiş ve bu nedenle onurlandırılmış her spor kulübünü de alkışlarım. Sizler alkışlamaz mısınız?

 
Toplam blog
: 240
: 2494
Kayıt tarihi
: 13.04.07
 
 

6 Mayıs, bir Hıdırellez günü "Merhaba dünya" demişim. Geçen elli küsur yıl. Bir şarkı vardır Osma..