Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Beynimin sağ lobunu kullanıyormuşum

O değil de;

Katıldığım bir anketten çıkan sonuca göre, beynimin daha çok sağ lobunu kullanıyormuşum. ‘Lob’ ne diye de bana sormayın. Google Amca ne güne duruyor! Hatta öğrendiğinizde beni de aydınlatırsanız çok makbule geçer… Bu makbule de kimse artık… bütün gün ordan oraya ordan oraya…

Eğitim sisteminde sol lob ağırlıklı bilgilere prim veriliyormuş.

Sorular hiç çalışmadığım yerlerden geldi. Anladığım kadarıyla matematiksel düşünce biçimini kullananlar, mantık çerçevesinden çıkmayanlar sol lobu kullanıyormuş. 

Benim gibi biraz saldım çayıra mevlam kayıra tarzı yaşayanlar sağ lobu kullanıyormuş.

Artık bana da sertifika gibi bişey falan verirler diye düşünüyorum. Nede olsa lob’u cümle içinde kullandım. Ben daha napim!

Marifet, sağ lobu yada sol lobu kullanmak değilmiş. İkisini aynı anda etkili olarak kullanabilmekmiş. Ahanda o vakit ‘mükemmel’ olunuyor zannımca.

Kinder almak daha bi zahmetsiz sanki...

Bütün mesele nasıl düşündüğünüzle ilgiliymiş. Halbüküsü nasıl düşündüğün değil neyi düşündüğün önemli…

Temsil; az önce bir telefon aldım. Yok yok, makina değil. Makine hiç değil. Demem o ki; az önce telefonum çaldı. Bir tarihte katıldığım anket sonucu devremülk satmak istediler, bunun için de Kuşadası’nda beş yıldızlı bir otelde iki kişilik üç gün tatil hakkı kazandığımı söylediler.

Düşünüyorum da, tatil fikri ne hoş aslında. Hani gitsem kaçsam …’kızgın kumlardan serin sulara’

Şu anda beynimin hangi lobunu kullandım acaba…

O değil de;

Sıla’nın bi şarkısı vardı neydi o? Az durun hemen bulcam şimdi…

aşkıydı işiydi 
ihtirası düşüydü 
yere batsın faturası 
malı mülkü 
bağlasalar durmam 

kaşıydı gözüydü 
intikamın gücüydü 
ayıp denen bir şey var ya 
hasbinallah 
ağlasalar durmam 
insanım insan 

hadi kalk gidelim hemen şu anda 
kapa telefonunu bulamasın arayan da 
açarız radyoyu yol nereye biz oraya

iyi gelmez mi hiç deniz havası 
bir göz oda bulur sokarız başımızı 
bir de koyarız iki kadeh 
kafa nereye biz oraya 

aşkına da işine de 
viran olmuş düşüne de 
yerli yersiz sözüme de 
dövmediğim dizime de 
pişmanım pişman 

O değil de;

Ne güzel demiş Sıla… Daha ne desin!

O değil de;

İyi bayramlar.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..