Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bi’de seviyom dedi:))

Bi’de seviyom dedi:))
 

Ayşe, Fatma, Hayriye haydi çiftetelliye.

Hadi Aysel kalk oynayalım.

Ay vallahi olmaz ismim okunmadı :)

Bizim milletimiz ya hiçbir şeyi üstüne alınmaz ya da çok alıngandır bir yan bakış için bile kavga çıkartabilir.

Can sıkıntısından patlamak üzereydim. Okuduğum kitabı yanıma bıraktım ve önümde açık duran bilgisayara uzandım. Nette gezinmeye başladım. Davetlere bakınca oyun davetini gördüm.

Baktım bütün arkadaşlarım orada.

Oyuna giriş o giriş. Her şey girdiğim masalarda hatun kişilerin hatun kişilere düşmanca davranmasını anlamaya çalışırken başladı.

Herkes gibi oyna oyununu çık..Ama bende  nerede arıza varsa oraya gidebilme gibi bir yön kaybı olduğundan  sanal alemde dönen aşk olaylarını  didiklemeye başladım.

Resmen elime bir top yün verilmişti ve ucu bendeydi..takip ettikçe aklım karıştı,bildiklerim bilmediklerime yenildi.

Öğretilenlerle yaşananlara baktıkça ben saflığıma, salaklığıma şaşırmaya, şaşırdıkça da abartımı bunlar diye araştırmalara devam ettim.

Eskiden de arkadaşlık sitelerini duymuştum da bu oyun masalarında dönen dolaplar beni şaşkına çevirdi.

Kimse emek çaba harcamak istemiyordu.

Hoşlandık hadi buluşup sevişelim.          

 

Aysel dedik hadi onun hikâyesinden başlayalım.

Ayy bu adam beni seviyooo

Nerden anladın Aysel

Baksana benim için oyuna geldi.

Anladım

Aslında hiçbir şey anlamadım. Kafamda onlarca soru salak salak yatmaya gittim.

Biliyordum ki Aysel şu an benle uğraşamaz sorduklarımı da anlamaz.

Sabah olsun bir kahve içeriz.

Sabah oldu aradım Aysel’i bir kahve içelim dedim.

Sessiz sakin bir çay bahçemiz var. Denize sıfır

Geldi bizimkisi yorgun ve mutsuz

Akşam çekirge gibi zıplıyordun ne oldu kız dedim bu hale geldin

Ay sorma şekerim. Senden sonra bizimkisiyle bir kavga ettik.

Kimle kavga ettin?

Yok be öbürünle

Hönk

Sanalda aşk olurda kavga olmaz mı?

Al yeni bir şey daha öğren

Ne oldu ki kavga ettiniz

Soruyorum ama iç sesim sus diye kendini yırtıyor.

Anlatsa da anlamayacağım ve anlamış gibi yaparken balataları yakmak var.

Ya şekerim sen gitmeden geldi ya bu herif hani bana koştu dedim

Eeee

Meğerse bana koşmamış

Sanırsınız ki engelli 100 metre koşusundayız

Kime koşmuş canım benim

Yeni bir hatunla tanışmış bu herif

Sen nasıl öğrendin

Baktım bana bir şey demedi.

Bende oyun odasına girdim tam sohbet ediyorlardı ben gelince sustular. İyice şüphelendim tabii ne oluyor? Diye sorunca bu odadan çıktı. Kadın da çıktı

Öylece kaldım.

Beni iyice bir merak aldı mı? Sormasam iyi ama dayanamıyorum

Sonra ne yaptın dedim.

Ne yapacağım oyun arkadaşlığından çıkarttım şerefsizi

İyi yaptın Aysel dedim

Rahat mısın peki ?

Ne bileyim anacım ya aslında değilim galiba

İçimde bir öfke var sanki

Ama biliyorum o şimdi peşimde koşacak ben pas vermeyeceğim

"Sanmam" diyordum ki yuttum sözlerimi.

Sanal derya deniz. Aysel gider başkası gelir.

Adamlar evde mazbut bir aile babası sanal da usta şair.

Kadınlarımız ise zannedersiniz hepsi şiirsever.

Dokunmadan, gözlerine bakmadan AŞK nasıl oluyor? Ben hala çözebilmiş değilim.

Kendilerini oyalayan insanların mutluluk duyguları sahte ama yaşadıkları acı gerçek.

Çünkü bağlanıyorlar.

Ve bağımlılık yapan her şey gibi bu da acı veriyor.

hercaideniz

 
Toplam blog
: 44
: 1143
Kayıt tarihi
: 17.08.07
 
 

Aşktır hayata anlam katan, aşktır bizi yaşama bağlayan. Sustuysa içinizdeki çocuk, aşk zamandır ş..