Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bi drink alsam

Bi drink alsam
 

Aşk-ı memnu dizisinin reklam arasında bir başka kanala geçildi. Amerikan filmi ve bir dövüş sahnesi. Kavga edenler bir Çinli ve bir Amerikalı

Adamlar sanki dokuz canlı. Bir sahne ancak bu kadar abartılı olur. Tabanca tüfek de kullanmıyorlar ille de yakın dövüşüp birbirinin ağzını gözünü kan içinde bırakacaklar... İzleyenleri de kahredecekler. Hoş izlemesine izlemiyorum da ses bile insanı sinir etmeye yetiyor.

Şiddet içeren filmleri izlediğimde acayip geriliyorum. İnsanoğlu ne çok seviyor şiddeti. Filmlerde şiddet sahneleri ne kadar uzarsa o kadar iyi olacağını mı düşünüyorlardır nedir.

Hele de Çin filmlerinde şiddete doyamıyorlar. Yarım saat süren kavga sırasında kimse ölmüyor ölmediği gibi amip gibi çoğalıyorlar. İzlerken insanın içi bayılıyor. Bitse de gitsek oluyorum resmen.

Televizyonda romantik komedi filmi izlemeyi ne çok özledim. Bi drink alsam mısır pörtletsem yanında cips kuruyemiş. Yerken yerlere döküp saçsam ama hiç oralı olmasam.

Yok yok bu böyle olmayacak. Hangi filmler oynuyor bi araştırayım da bi sinemaya gideyim. En arka sıraya oturup öndekilerin kafasına mısır atayım sonra da ben yapmamış gibi yapayım...

Bu konuya eğileyim...

:) İyi bayramlar

http://www.esmakahraman.com/bi-drink-alsam/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..