Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

BIDEN NELER YAPACAK

Evet

Sevgili Türk Halkı

Evet

 

Cumhurbaşkanımız

NATO toplantısı arasında

ABD başkanı BIDEN ile görüştü

Verdiği bilgiye göre

ABD ile sorun yaşanmayacakmış

E

“Hadi hayırlısı bakalım”

Diyelim

 

Diyelim de

Ben diyorum ki

BIDEN’le yola çıkılmaz

BIDEN’le yola çıkan yolda kalır

 

Neden derseniz

Yanıtım şu olur

BIDEN kendi başına yetkili değil

BIDEN

SİON CEMİYETİ emrinde birisi

SİON CEMİYETİ

İstediği şekilde yönetiyor onu

Onu

Ve

Onun gibileri

Parmağında oynatıyor SİON

 

BIDEN’le yola çıkılırken

BIDEN’le değil

SİON’ la yola çıktığımızı bileceğiz

En ufak bir ayak sürçmesine

İzin vermeyeceğiz

Pür dikkat yürüyeceğiz onunla yolda

Yani

Gözümüz zihnimiz tam açık olacak

Bunu

Sayın Cumhurbaşkanımıza öneririm

 

Ben derim ki

BIDEN belirli yaklaşım gösteriyorsa

Bunun arkasında bir bit yeniği vardır

Dün yüzümüze bakmayan BIDEN

Bugün ne oldu da

Birden dost kervanına katılı verdi

 

Şunu iyi bilelim

BIDEN

Kullanılan adamdır

Kullanılan adamdan hayır gelmez

Gelir diyenler

İşin sonunu görür inşallah

 

Bir yanda EVANJELİSTLER

Bir yanda SİONİSTLER

Durmadan

Dünyayı yönetme kurnazlığındayken

Bunun için

Yapmadıkları numaralar kalmazken

BIDEN’nin

Bize karşı

Dostane tutum davranış sergilemesi

Olacak şey değil doğrusu

Bekleyelim görelim bakalım

 

Bu olay ve olgular

ARMEGETTON sürecinin evresidir

Bundan başka bir şey değildir

Asla değildir

Ben ısrarla diyorum ki

Dikkatli olalım Sayın Cumhurbaşkanımız

Dikkatli olalım Cumhur İttifakımız

Dikkatli olalım Siyasi Muhalefetimiz

Dikkatli olalım Sevgili Türk Ulusumuz

Dikkatsizliğe kurban gitmeyelim

 

İnşallah

Geleceğimiz sağlıklı ve huzurlu olur

Bu bağlamda

Diyorum ki

“Tanrı Türkü Korusun Ve yüceltsin”

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..