Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '18

 
Kategori
Eğitim
 

Bilgi Paylaşımı

Bilgi Paylaşımı
 

Salih Arıkan


Halis Kuralay Hocamın hayata dokunmak kitabını 2. kez okuyorum.Tabi şimdilik benim hatıralarımı yazacak kadar başarım da yok imkanım da yok. Ben buradan yazayım en güzeli.

Lise 1’in yazıydı Beyazay İstanbulda Kuran Kursu düzenleyecek hem de yatılı dediler. Ben formu doldurdum gönderdim. Sonra bana çağrı mektubu gönderdiler. Ben sevinçten uçuyorum  Annem de parayı nereden bulacağım diyor. Neyse koyunun birini sattı.

Kurslar Üçretsiz Ama Bizim durumumuz Olmadığı için Yol parası ve harçlık için koyun sattık. İstanbulda Bir Ay Eğitim aldım. Bana en büyük faydası da farklı İllerden arkadaşlarla tanışmak fırsatı harika oldu sen dersine nasıl hazırlanıyorsun kasetlerden sen hangi tiyatroları dinledin derken farklı bilgiler ve yöntemler öğrendik.Kuran kurslarında edindiğim bazı arkadaşlıklarım hala devam ediyor.

O yüzden görmeyen öğrencilerin yatılılık tecrübeleri olsun istiyorum yaz kampları Kuran kursları ve benzeri yatılılık tecrübeleriyle hem bilgileri hem de hayat tecrübeleri artar.

Biz Türkiye Beyazay Derneği İzmir şubesi olarak talep olursa yatılılık tecrübesini arttırıcı Eğitimler düzenlemek isteriz.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..