Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '12

 
Kategori
Deneme
 

Bilyeli insanlar

Bilyeli insanlar
 

komikresim.com'dan alıntı


Vakit dar aslında. Yaşıma bakınca ürperiyorum onca seneyi ben mi arkama kattım ki. Saçıma yavaşça hissettirmeden ve acımadan oturan beyaz tellere şaşırmadan nasıl alışmışım. Ben alışmışım onlar arkadaşlar türetmişler yanlarına. Daha yapacağım çok şey var düşündüm,zaten hep düşünüp ertelediğim. Geçmiş zamanı biliyorum da gelecekte ne kadar zaman benim olacak bu kocaman bir sır. Yapacaklarımı sığdırabilecekmiyim kalanına ömrümün. Ya da yapmak istiyormuyum hala aynı şeyleri. Heveslerim azalmış, değişmiş. Hayata atmışım kendimi o da tutmuş pamuk gibi uçurmuş beni uyuta uyuta uzak bi zamana. Ben ne ara çocuktum ne ara gençliğimi harcar hale geldim. Nasıl da acılara büyük büyük satırlar vermişim kalbimden. Hep gülümseyişler sığdıracakken şu ömrü hayatıma. Nasıl da annem babam yaşlı oluvermişler hep sevişmelerle biten gençlik tartışmalarında ben ufacık bi canken.

Şimdilerde ne çok yalnız kalmaya meyilliyim aslen korkarken bundan. Düştüğüm boşlukları hatırlıyorum, arkama bakmadan kaçtığım hayatları, canını istemeden yaktıklarımı, canımı yaktırdıklarımı. Bu nasıl bir gelmiş ki geçmişi karalar bağlamış. Nerde mutlu olacaktım ben genç olunca değil mi. Nedendir bu koca adamlara ait efkarın içimi ele geçirmişliği. Nerde o tatlı nineler, dedeler, hoş sohbetli yetişkinler, hevesli gençler.... Gazete okumaya korkan, sokaklarda temkinli yürüyen, çocuklarını kapı önüne dahi salmayan insanlar nerden çıktı ki hiç planlarda hayallerde hayatta yokken. Hadi bir çok şeyi anlamaya başlamak büyümekti de anlamsız bi dünyada bir nokto olarak bulmak kendimi de neyin nesi. Bunun yaşla ne ilgisi var çocuklar bile çocuk değilken gözümün önünde.

Renkli misketler olsa bir avuç; birsürü adamın, kadının, çocuğun, yaşlının elinde. Sabah uyandığımda anlam olsa anlamsızlıkların içinde, sokaklara taşsakta renklensek hep beraber. yaşsız başsız ayıpsız günahsız bir oyun oynasak şarkı türkü eşliğinde. Çünkü şunu biliyorum ki her evde bir can var benden daha beter, anlamayan olanları.

Vakit dar işte ne yapmalı bilmiyorum oturduğum yerden renk diliyorum çaresiz.. 

 
Toplam blog
: 10
: 223
Kayıt tarihi
: 12.08.11
 
 

Daha önce hurrealizim adıyla yazıyordum fakat sayfamı değiştirmek zorunda kaldım. Yalnız hisseder..