Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '12

 
Kategori
Deneme
 

Melodik Vesile ...

Melodik Vesile ...
 

resim alıntıdır..


Masumiyet ilk kaybolduğunda soluğun kesilir

gözlerin görmez, kulakların duymaz olur.

Hisler hissizlikle tanışır,

zaman akmaya devam etme çabasındadır;

sen masumiyetine sadık

sıkı sıkıya bağlı...

Çatırtılar gelir önce önce, içinden kopuşların büyük ızdırap melodileri

sen küçülürsün ses büyür..

Ellerin gevşer ruhun bozguna uğrayan savaşçı

yol vermek değildir bu mecburi kopuş...

Sonra hız verir zaman kendine başın döner anlamazsın;

vicdanın kavrulur masum olmayışını başına kakıp dururken

herkesten nefret edersin herkeste senden..

Ağlamaların azalır gözlerin dinlenir

alışmak denen çingene çıngar çıkarır tüm benliğinde.

Boş bakışlar yerleşir soğuk soğuk gözlerine

başka hayatlara tutunma cüretini verir sana zaman

kirli adamların kirli ellerinde...

Toz olursun eriyip bittikten sonra

kupkuru toz zerreleri

apansız gelir yeniden masumiyet

kaybolmamıştır üstelik

kaybolan sensin diye fısıldar

ben burdayım,

bir şarkı vesile oldu geldim.

Göründüm; burdayım,

sendeyim ,

tüm sadakatimle.... 

 
Toplam blog
: 10
: 223
Kayıt tarihi
: 12.08.11
 
 

Daha önce hurrealizim adıyla yazıyordum fakat sayfamı değiştirmek zorunda kaldım. Yalnız hisseder..