Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Bir avuç toprak verin.

Bir avuç toprak verin.
 

Lela Rapçak


Sinem,

Hüzün tarlası olmuş,

Dertler başak başak,

Saplar sarardı, kurudu yaprak..

Artık mahsulü biçme zamanı...

Bana bir orak verin... 

*  *  *

Aşk, sevgi, yaşam yalandır,

Dünya gelin, insan damattır,

Beraberlikler kısa zamandır,

Beden artık durmuyor ayakta,

Bana bir yatak verin...

*  *  *

Gönül tandır gibi harlandı,

Bağrım yanıyor narlandı,

Su söndürmüyor alev çoğaldı,

Getirin Toros dağlarından,

Bana kar verin...

*  *  *

Baş için yastık istemem,

Bana Anamın dizi gerek,

Anam yok ki, ben yetimim,

Onun için yanar yüreğim,

Bana bir avuç toprak verin..

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..