Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '17

 
Kategori
Güncel
 

Bir daha ÖzgeCAN'ımız yanmasın diye

Bir daha ÖzgeCAN'ımız yanmasın diye
 

Özgecan Aslan


Ben Mehmet Bıldırcın,
Ben de bir kız çocuğu babasıyım.
Özgecan’ın babasının adı da Mehmet’ti.
Ben de Mersin’de yaşıyorum,
Tıpkı Özgecan’ın babası gibi…

Kızımın adı Ayşegül ve ismi 7 harfi,
Tıpkı Özgecan gibi.

Rabbim bahtını aynı yazmasın.

Bana sormayın neden bu kadar isyankar olduğumu,
İşte, yanı başımdaki Mehmet Amca’nın ÖzgeCan’ı gitti.
ÖzgeCanımız gitti, kalan Canlarımız gitmesin diyedir isyanım.

Minik Gizemler solmasın,
Seraplarımız yanmasın,
ÖzgeCanlarımız hep yaşasın diyedir naralarım…

Kısasa kısas isteriz, idam isteriz, adalet isteriz!
Bir daha yıkılmasın diye dünyamız…

 
Toplam blog
: 6
: 296
Kayıt tarihi
: 27.01.17
 
 

Çalıştığı Kurum ve Birimler; Mersin Ajans Haber Gazetesi (Yazı İşleri Müdürlüğü), Mersin Son Kale..