Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '12

 
Kategori
Deneme
 

Bir Ege güncesi…

Bir Ege güncesi…
 

Objektifimden


Eylül mevsiminin ısıtan sıcaklıklarında bir sabah, türkülerle karşıladı beni Ege.

Usul usul okşadı yüzümü esen rüzgârlar.

Ardından lacivert deniziyle sarıp sarmaladı.

Martılar sesiz sedasız eşlik etti yolculuklarıma, yalnızlığımı unutturmak istercesine.

Umutlarım serpilip  güzelleşti çamların kokusuyla.

Hüzünlerim dağıldı birer birer bakir koylarında.

Ruhumun deli poyrazları Ege lodoslarına dönüştü dalgaların sesinde.

Dostların varlığıyla çoğaldım.

Ve ben Ege de, kendimi buldum...
 
*


Eylül 2012 / Kurşun 

 

 
Toplam blog
: 193
: 998
Kayıt tarihi
: 13.01.10
 
 

Kırklı yaşlarda başladığım yazma serüvenine elli li yaşlarda da devam etmeye çalışıyorum. Ünivers..