Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '12

 
Kategori
Deneme
 

Gün doğarken…

Gün doğarken…
 

Net'ten


Bir baktım  yıllar geçmiş ve ben, birikmiş hayallerim ve yenilgilerimle baş başayım.

Bir gece vakti usulca toplayıp bir çantaya doldurdum, elli yılda biriktirdiğim hayallerimi, yenilgilerimi.

Ayın şavkı vururken azgın dalgalara sundum adak niyetine, aralarına karışmış sevdalarımla birlikte.

Birkaç damla kan damladı yüreğimden yavaşça.

Gece aydınlandı, dalgalar duruldu.

Kayboldu karanlıklarım gün ışıklarıyla birlikte.

Geriye sadece dalgaların getirdiği birkaç hayal kaldı kumların üzerinde.

Örselenmiş, yıpranmış olsalar da alıp ceplerime koydum, yeni hayallerime yol göstersin diye.

Hafiflediğimi hissettim gün doğarken, deniz durulurken.

Ardından martılar uçtu, ben özgürleştim…

*
Eylül 2012 / Kurşun

 

 
Toplam blog
: 193
: 998
Kayıt tarihi
: 13.01.10
 
 

Kırklı yaşlarda başladığım yazma serüvenine elli li yaşlarda da devam etmeye çalışıyorum. Ünivers..