Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '12

 
Kategori
Kitap
 

Bir Gülse Birsel klasiği: ‘Yazlık‘ … – ( Kitap Oku – Yorum … )

Bir Gülse Birsel klasiği: ‘Yazlık‘ … – ( Kitap Oku – Yorum … )
 

Vallahi yazı başlığımın nasıl olacağına karar veremedim… Çünkü lezzetli bir konuşmadan nasıl tat alırsanız, ben de Gülse Birsel ‘ in yeni kitabı ‘ Yazlık ‘ tan aynı tarzda bir lezzet aldım… Bu yüzden klasik yazdığımda yanlış anlaşılmamış olmayı istiyorum…

Çünkü bu kitap bildiğiniz anlamdaki ağdalı ve zor okunan klasiklere hiç benzemiyor… Tam tersine yine onun hazırlayıp sunduğu Gag programının kitap versiyonu gibi… Hafif ama lezzetli… Basit ama güldürebilecek kadar kabiliyetli…

Bu anlamda bir klasik oldsuğunun altını çizmeye çalıştım ‘ Yazlık ‘ ın… Makale makale ilerliyorsunuz… Bazılarına yüksek sesle kahkahalar eşlik ediyor… Kendinizi tutamıyor ve ağız dolusu bir tebessümü hayatınızın ortasına boşaltıveriyorsunuz…

Sonrasında iz yada bariz bir etki kalıyor mu?.. Hayır, ama hiç de umrunuzda olmuyor açıkçası… Tamamiyle keyfe keder bir kaç saat geçirmiş oluyor ve mutluluktan hafif hafif uçuyorsunuz… Zaten yazın ağır ağır sürünmek kimin umurunda ki?..

Açıkçası tam da benim aradığım bir lezzetti ve iyi ki de okudum ‘ Yazlık ‘ ı… Hatta bir süre sonra aynı keyifi alabilmek için bir daha okumayı düşünüyorum… Çünkü şu sıra bana hayatın sırrını yada ne bileyim Tanrısal hikmetleri sunacak ağdalı kitaplara ne vaktim ne de sabrım yok…

İşte ‘ Yazlık ‘ kitabını inceleyebileceğiniz link… Şimdiden herkese keyifli okumalar dilerim efendim…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

Bu da yazı linkim...

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..