Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '11

 
Kategori
Blog
 

Bir gün yine !

Bir gün yine !
 

Olanlara inanamıyorum!
Arkadaşlarım ellerimden kayıyor, kahroluyorum.
Ne bir heyecan kaldı yazmak için ne de zevk.
Gidiyor dostlar birer birer.
Yirmisinde değiller ki deli fişek ruhları yönetiyor onları diyeyim!
Nasihatler edeyim.
Kendimi ilk kez bu kadar yalnız hissediyorum.
Terk edilmiş!
Eskiye aşkı anlıyorum.
Yeniye alışmanın zorluğunu da.
Ama onca yılın emeğini heba edip,
daha ikinci günde, hoşça kalın demelerini anlayamıyorum!
Göz kapaklarımla kazıdım hayatı.
Pes etmedim hiç.
Şimdi de etmeyeceğim.
Elbet yeni evimizi de seveceğim.
Dostların döneceğini umut edeceğim.
Çok mutlu bir aile olacağız.
Biz.
Bir gün yine.

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..