Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '09

 
Kategori
Deneme
 

Bir gün

Bir gün
 

Koskoca birgün Sağlık Ocağına girdim.E n sevmediğim yerdir gerçi, hastanelerde öyle, içeriye girdiğimde her tarafta oturan insanlar yüzlerine bakıyorum. Bir kadın dikkatimi çekiyor kocasının omzuna yaslamış. Başını etrafındakilere ben hastayım dedirttiriyor.

Yukarıya ikinci katta olan doktora çıkıyorum. Hani aile hekimi uygulaması varya hiç sıra beklemeden direk içeriye girip ilaçları söylüyorum rahatsızım başım ağrıyor dediğimde tamam deyip bana bir ilaç yazıyor,

Dışarıya çıkıyorum steskoplardan bunaldığımın farkına varıp yürüyorum demir, boyası sökülmüş kapıdan tutunarak kendimi dışarı zor atıyorum. Yürüyorum...Yürüyorum hiç ve hiç arkama bakmadan yürüyorum

Eczaneye vardığımda içeri giriyorum ilaç kokusunda bunalıp elimdeki karneye ve kimliğimi veriyorum etrafa baktığımda bir kadın giriyor içeri önce tahta olan koltuğa oturuyor ondan sonra tartıya gözü çarpıyor 2 tane tartı önce birinde tartılıyor.

Sonra diğerine geçiyor yok diyor ikiside yalnış birinde 90 birinde 85 hangisine inanayım, gülüyorum Hatice Çerçi diyor bir ses eczacı gidip ad soyad telefon imza veriyorum giderken sonkez yaşlı teyzeye elimi uzatıp içeriye girmesine yardımcı oluyorum elimi uzatıp içeriye aldıktan sonra ben dışarı çıkıyorum yürüken bir kaç çocuk önümdeki teyzeye kar topu atıyor. Benim sinirli gözlerimle karşılaşınca kaçıyorlar teyzede kızıyor ;

"Büçücük çocukların maskarası olduk" diyor. Bende;

"Boşver teyze diyorum çocuk onlar"

"Olur mu evladım öyle çocuk mu yetiştirilirmiş" diyor. Bana teyze elinde 2 poşet var birinde yumurta diğerinde ne varsa bilmiyorum elindeki yumurta olan poşeti alıyorum "kırarsın" diyor.

"Yok teyze sen merk etme" diyorum teyzeyle yolun sonunda ayrılıyoruz daldın dalgın yürüyorum arkama bakmadan yürüyorum.

Bu yıllar bu günler ben ne kadar da yormuş. Onun farkına varırken eve geliyorum. Hava kararmak üzere tek isteğim bütün olanları unutup uyumak eve bu isteklerle girmek üzereyken......

Arkamdan sıcak sıcacık bir el dokunuyor neyse bugün burada son buluyor...

 
Toplam blog
: 16
: 575
Kayıt tarihi
: 16.09.08
 
 

14 yaşımdayım. Şiir yazıyorum, kitap okumayı seviyorum, Okuyorum. 8. sınıf öğrencisiyim. Adalet mes..