Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir huzur vermedin

Güneş odamdan içeri vuruyor. Bir kış gününde şaşılası bahar havası..

Ayakkabılarımı giyip şöyle bir güzel yürüyüşe çıksam çok iyi olacak. Hareketsiz kalmışım ne zamandır, boynum hep oturmaktan gıcırdar gibi sesler çıkarıyor. Spora ihtiyacım var. Ama canım istemiyor.

Güzel bir kahvaltı iyi giderdi. Kim uğraşacak şimdi. Süt içmiyordum ne zamandır. Bardak bardak süt içtim şimdi. O da güzel.

Sigara içmesem iyi olacak, çok sağlıksız. Onsuz da iyi hissetmiyorum ki kendimi..

Loreena McKennitt dinliyorum. Huzur veriyor, biraz da düşünme hali.. Daha hareketli birşeyler dinlesem günüm hareketlenir mi?

Erteledeğim bir kaç iş var. Özlediğim arkadaşlarımla buluşmak da dahil. Bir yerinden başlasam? Ama yok, bugün bir arkadaşımla görüşeceğim zaten.

Ellerim üşüyor. Kan sayımım normallik sınırında ama onunla ilgisi yok biliyorum. Bence içim üşüyor benim. Kalbim de az atıyor sanki.

Ojelerimi silip, yenisini sürsem iyi olacak. Off şimdi kim süslenecek..

xxx

Tamam anladık. Gününde değilsin. Canın hiç bir şey yapmak istemiyor. Yapma o zaman. Niye düşünüyorsun ki istemediklerini.

Ağız tadıyla bir tembellik keyfi de tutturamadın. Yapılması gerekenlerden de hiç birine elini sürmedin. Eeee?

Vicdan hesaplaşmasının hiç sırası değil.

Bazen sana katlanamıyorum biliyor musun?

Sus artık. Günümü berbat etme!

Xxx

Söyleyin.. Size de tanıdık mı bu diyaloglar? Herkes yaşar mı zaman zaman..

Çalışırken aylaklık etmeyi, tembellik sırasında da çalışmayı düşünür müsünüz benim gibi?

Mutsuz duygularla mutlu olanları birbirine karıştırıp, ikisini de hiç etmeyi başarıp, sonra da iyi halt ettiğim için kendimi alkışlarım bazen. Helal olsun derim kendime.

Yok yere günümü harcarım, enerjimden çalarım. Bunu bilir, düşünür, farkında olur ama hiç bir şey de yapmam üstüne üstlük. Hazmedemediğim de o olur zaten.

Kendime söz geçiremem bazen. O zaman hiçleştiğimi hissederim. Daha sıkıcı gelir her şey.

Biliyorum. Sadece bana bağlı hayatımın iyi ya da kötü gidişi.

Xxx

Evet. Şimdi çatışmayı bırakıyorum. Teslim oluyorum güne. Madem günü kendime teslim alamıyorum, aldığım günden güzel anlar biçemiyorum.

Pes..

Hadi.. Ojeleri temizleme vakti!

 
Toplam blog
: 68
: 931
Kayıt tarihi
: 30.12.06
 
 

Yazmadan duramaz. Öğrenmeden duramaz. Sevmediği yerde durmaz.   ..