Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir kadını öptüğümde, her yerinden ayrı bir ses çalınır kulağıma...

Bir kadını öptüğümde, her yerinden ayrı bir ses çalınır kulağıma...
 

Bir kadını öptüğümde, her yerinden ayrı bir ses çalınır kulağıma...


Bir kadını öptüğümde, her yerinden ayrı bir ses çalınır kulağıma...

Bir kadını öptüğümde, saçları, kıvrım kıvrım dolanır bedenime... " Hadi... Bir daha öp... Bizi bir başına, yanlız, kimsesiz koma buralarda!..."

Bir kadını öptüğümde, her seferinde haykırır gözleri " Beni ne kadar sevdiğini bir daha söylesene!..."

Bir kadını öptüğümde, dudakları kadının; histerik çığlıklar atar " Hadi bir daha, hadi öp beni, gece gündüz, gündüz ve gece... Öp beni!... Tenim sonsuza değene dek; öp beni, dudakların acıyana kadar hem de..."

Bir Kadını öptüğümde, boynu çoktan uzanmıştır üzerime: " Dokun bana, öp beni, bazen belli belirsiz, bazen de çürüt tenimi; git gidebildiğin yere, sonumuz nasıl olsa ha belli, ha belirsiz...."

Bir kadını öptüğümde, göğüsleri, tir tir titrer " Ya bizi de bırakıp gidersen..." diye; boğuk, anlamsız, hıçkırıksı, çığlıklar, haykırışlar, hezeyanlar arasında...

Bir kadını öptüğümde, kolları, bas bas bağırır bana: " Hadi... Bizi al da, sımsıkı bedenine sarsana!..."

Bir Kadını öptüğümde, teni, her daim hazır kıtadır, ucu bucağı olmayan, sonsuz süprizlerim karşısında...

Bir Kadını öptüğümde, göbek deliği bas bas bağırır, hani, benim sütlü çikolatam nerede? "

Bir kadını öptüğümde, bacakları, yılan misali rakseder: " Baaaak! Biz de buradayız. Hani, hani, bizim öpücüklerimiz nerede? "

Hayıııır!... Hayıııı-ıııır!... Bir Kadının en güzel yerini öptüğümde, kulağıma çalınan sesi tabi ki söylemiycem sana. Çünkü o sesi sen, kendi dilediğin gibi duy, kendi hayal ettiğin gibi gör düşlerinde...

Not: Yazıda kullanılan görsel www.pressturk.com adresinden alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..