Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Bir kedim bile yok anlıyor musun hadi gülümse:)

Bir kedim bile yok anlıyor musun hadi gülümse:)
 

Eski şarkılar ne kadar güzelmiş diye geçirdim içimden şimdi .

Arkamda hafif bir Sezen Aksu parçası, bir kedim bile yok anlıyor musun hadi gülümse diyor...

Hadi gelin bu gün umutsuzluğa düştüğümüzde dinlediğimiz parçaları bir gözden geçirelim...

Öncelikle benim hitim olan ALLAH BELANI VERSİN adlı parça ve yanlış hatırlamıyorsam kendisine ayrıca acil şifalar diliyorum.

Bu şarkıyı söyleyen arkadaşımız yüz felci geçirmişti bu şarkıdan sonra. Komik bir tesadüf değil mi sizce de?

Bir de bir aralar milletin kendini camdan aşağıya attığı bir parça vardı heee...

Neydi o hımm buldum ;

Bu akşam ölürüüüüüm beni kimse tutamaz sen bile tutamazsın yıldızlar tutamazz...

Bunlar gibi o kadar parça varki hepsinde bir mutsuzluk bir bela okuma durumu ?!

Halbuki Sezen ne güzel söylemiş

Belki şehre bir film gelir bir güzel orman olur yazılarda iklim değişir akdeniz olur GÜLÜMSE:)

O kadar acıdan sonra bile ümit veriyor insana öyle değil mi?

Bende bu kadar olumsuzluğa rağmen gülümsüyorum işte !

Ölmeyeceğim de, bela da okumayacağım .

Hatta şimdi gidip her an tüm ekibime bu şarkıyı söyleyeceğim

Gülümseeee:))))

 
Toplam blog
: 50
: 3085
Kayıt tarihi
: 31.10.06
 
 

Merhaba hayatta herkesin söyleyeceği birkaç cümlesi vardır, ben de ‘söyleyeceklerim var’ adlı bir kö..