Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '07

 
Kategori
Blog
 

Bir mesaj aldınız...

Bir mesaj aldınız...
 

Merhaba, Milliyet blog okuyucusundan bir mesaj aldiniz. Okumak ve sayfanizda yayinlayarak diger ziyaretcilerle paylasmak icin tiklayiniz...

Tikladim. "Selam :) Cok yakisiklisin vallahi sirf senin icin blog uyesi oldum artik bisi demiyorum. Sevgilerimle... Gorusmek uzere... E.T."

Gulumsedim, elim yayinla butonuna gitti ve sonrasinda hemen vazgectim. Kimseyi rencide etmek gibi bir amacim olmadigina ya da yazdigi dogru ve eger gercekten yeni bir uyesi ise Milliyet Blog ailesinin mesajini yayinlayabilecegimi bilmiyor ihtimali geldi aklima.

Peki yayinlamadigim birseyi niye konu ederek yaziyorum, megaloman miyim? Yaziyorum cunku; kisilerin beyenilerini dile getirmesini yadirgamiyorum tam tersine keyifli, birkac satir once 'gulumsedim' yazdim fakat platformu dogru bulmadigim icin yaziyorum.

Mesaji okudugumda ilk yaptigim seylerden biri de kendimi sorgulamak oldu. Acikcasi buyuk kitlelere ulasacak, buyuk cumleler kurmadim yazilarimda, gundemi de takip etmedim yaptigim tek sey kendi icimde yasadigim gundeliklerimin disa vurumlarini yazmakti. O nedenle de birkac gun oncesine kadar resim eklememistim profilime hem ne gerek vardi ki sadece birkac paragraftan olusan yazilari yazan adamin resminin olmasi gerekmiyordu profilinde. Peki neydi resmimi eklememe neden olan; hissettiklerimi paylasabiliyorken neden nasil bir adamdan ciktigini gizliyim ki fikri ve daha da onemlisi okudugum yazilari degerlendirirken profilinde resmi olmayan kisiler hakkinda kafamda bir resim cizmekte zorlanmam. Yanlis anlasilmak istemem sekilci bir insan degilim 'belki de biraz sekilciyim' objektif olarak degerlendiremedim kendimi ama burda anlatmaya calistigim kocaman bir yasam icinde sadece bir anin karesi olan bir resim ile yazilari bagdastirmaya calismak. Ekleme nedenim de budur resmimi, net olsun insanlar profil sahibi ile ilgili yazimi okuduklarinda .

Aklima gelen ikinci sey ise yakisikliligin ya da guzelligin ne kadar goreceli kavramlar oldugu idi, yine gulumsedim kocaman en 'cirkin' halimle...

Daha once bu konuyla ilgili bir yazi ile karsilastigimi animsamiyorum ama eminim ki bu konuda kendini rahatsiz hisseden tek kisi ben degilim. Belki de kaleme almistir baska bir yakisikli ya da guzel arkadasim.

Yuzumde bir tebessume sebep oldugu icin bu yaziyi yazmama vesile olan arkadasima da tesekkkurlerimi ve sevgilerimi iletiyorum . Hissettiklerini aciklama ozgurlugune sahibiz herbirimiz ve buna da saygi duyuyorum ancak nacizane fikrimi de belirtmeden gecemiyorum dogru platform burasi degildi bence...

 
Toplam blog
: 41
: 1436
Kayıt tarihi
: 15.09.06
 
 

27 yıl geçmiş ilk günden bu yana... Okullar okunmuş, MBA'ler yapılmış, Amerikalara gidilmiş, hayat h..