Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '08

 
Kategori
Gelenekler
 

Bir öğretmen aranıyor

Televizyonda son zamanlarda çıkan yarışma programlarına katılan öğretmenlere: yıllarca çocuklarıma dürüst olmayı, erdemli olmayı öğrettim. İnsanın alın teriyle kazandığı kazançtan kutsal ve bereketli olan bir gelir görmedim. Bir gün de bir yarışmayla, lotaryayla gelecek kazanca, değişecek hayata insanlar umut bağlamamalı, hedefleri olmamalı. Ben kazandığım parayı bi hayır kurumuna bağışlıyorum, çok şükür kazancım bana yeter.

Çocuklarımı bu kazancımla yetiştireceğim'diyecek bir öğretmen bekliyorum. Hele hele 5 10 bin ytl için yalvarmaları mesleğimizin onuruna hiç yakışmıyor. İnşallah bir gün birisi çıkar da toplumu uyutan , bizi de figüran yapan bu umut tacirlerine gereken cevabı verir. Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 20
: 470
Kayıt tarihi
: 18.01.08
 
 

1970 Ankara doğumluyum. Sırasıyla İltekin İlkokulu, Cebeci Orta Okulu, Ulus Teknik Lise' sini bitird..