Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Bir ölüye mektup...

Bir ölüye mektup...
 

İkimiz ölüyüz, kavuşamadı ruhlar. . .

Sen, nefes alarak, alaca karanlıkta,

Ben, nefessiz toprak altında, özgür,

Sen, dokunacak dost ararsın, yok yanında,

                     * * * *

Ben, tanrının işlediği, özümle kucak kucağa,

Sendeki, fani yanımı kemiren, kurtlarla. . .

Sen, aydınlık sandığın, yalnızlığınla. . .

Ben, göremediğin, o meleklerle yaren,

                   * * * *

Bak, ruhun kafesi, özgür toprak değil mi?

Suyla karışan yanın, kurda yem olan. . .

Ben, ne oyum, ne öteki, ruhum ben. . .

Sorma seni benden, ben bir satır aşağıdayım,

Gönül, sevgi, aşk, kalp bende, dilenci nefis sende. . .

                                                                            YUSUF İ.K

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..