Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '18

 
Kategori
Şiir
 

Bir Öyleyim, Bir Böyle

Bir Öyleyim, Bir Böyle
 

Geçmiyor ki günler sensiz,
Saat hala yerinde sayıyor
Yelkovan yorgun, çıkamıyor sayıları
Akrep dersen, kendinden bezmiş
Üstelik bir gün iki gün değil bu zaman,
Koskoca on bir ay...
Yorgun yelkovan, bıkkın akreple
Senden ayrı, senden uzak on bir asır...
Yaşanır mı bunca zaman böyle hasretle,
Bir ay iki ay olsa tamam da, on bir ay bu...
Bazen takatim kalmıyor, düşüveriyorum.
Geçmez günler deyip, oturup ağlıyorum.
Sonra nedense bir umut doluyor içime
"Sen sabret gerisine Allah Kerim' dir" diye
Ve sonra "tamam" diyorum kendi kendime
Ben sabredeceğim ve günler akıp gidecek su niyetine
Bir de güçlü hissediyorum ki kendimi, sorma
Sanırsın küçük dağları ben yarattım o anda
Sonra yine ayrılık takılıyor aklıma,
Ve yine giriyorum çıkmazlar girdabına...
Haksız da sayılmam hani, çok uzun  bu ayrılık
Lakin dayanmam gerek,  biliyorum üstelik...
Nasıl biriyim ya  ben  bir öyle, bir böyle,
Önce günler geçmiyor diye şikayet ediyorum
Sonra, dayan da geçer diye kendimi avutuyorum
Ama geçecek elbet, geçen tüm günler gibi,
Bir gün biz de mutlu olacağız, sevip kavuşanlar gibi
Yakındır o gün elbet, beklemekteyim şimdi
Sen sevmeye devam et diyorum, gelir elbet gerisi
Yanındayken bile delicesine özlerken seni
Günden güne içimde kök salan bu sevgini
Silebilir miyim içimden, unutur muyum gözlerini?

 

 
Toplam blog
: 6
: 152
Kayıt tarihi
: 25.01.18
 
 

Çukurova İlahiyat     ..