Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '12

 
Kategori
Güncel
 

Bir Pazar sohbeti; 12 Ağustos 2012

Birkaç birşey söyleme zorunluluğum doğdu.

Türk ulusuna sesleniyorum: Olimpiyatlarla ilgilenmek sadece sportif anlamda mantıklıdır. Hiç bir şey yapmayan Türk halkı ne zamandan beri madalya almayan sporculardan hesap sorar hale geldi? Hayatı boyunca hiç bir sporu adam akıllı yapmayan Türk halkı, nasıl olur da bu kadar madalya beklentisinde olur? Hayatı boyunca stadyuma atletizm seyretmeye gitmemiş Türk halkı, soruyorum, hangi hakla Türk sporundan, Türk spor yöneticisinden hesap sorar? Lütfen kendimize gelelim...

Hasbihal: Yıllardır üzerinde fikir sahibi olmadığımız konularda ve de gerçekten hiç bir şey dahi bilmeden yorum yapıp duruyoruz. Nasıl bir halktır ki:

Kahvede memleket ekonomisi tartışır.

%100 hırsızlığı ispatlanmış politikacıyı yeniden seçer.

Annesinin kıyağıyla çalışmadan baba parası yer ve gariptir Türkiye bu esnada fakirdir.

Kürtlere 4 sene evvel ölüm, şimdi ağıtlar yakar. Nasıl bir balık hafızadır!!!

4 ay Bodrum'da tatil yapacak kadar fakirdir.

Camileri üst-üste bindirecek kadar müslümandır.

Fakir gibi hissetmesi gereken Ramazan'da tam tersine zengin gibi hisseder.

Kurbanı yolda keser, tanıdıklara dağıtır, gelenlerle de DEEP FREEZE doldurur ve etin kilosu yarı fiyatına düşer.

Uludağ'a bile 4 tane cami yaptırır!

3x4 gibi bir saçmalığa destek verir.

12 yılda 12 kez eğitim ve öğretim sistemi değişir. Sesi duyulmaz. Protestosu yoktur. Sadece yorum, pardon, geyik yapar.

Aselsan'da 4 mühendis intihar eder önemsemez, Aselsan satılır yabancılara , onu da önemesemez.

Yazıcı ölür, önemsemez, 3 bilim adamı Amerikanın havayolunda ölür, önemsemez. Ama kardeşi ölür, önemser!

Nasıl bir saygısızlıktır ki kendi evini temiz tutar, dışarıyı özellikle pisletir.

Nasıl olur da hiç bilmediği Anayasa konusunda değişmeli diyecek kadar safdilli olur!

Atatürk'e düşman diyecek kadar düşman olur!

Nasıl olur İlker Başbuğ'un içeride yatmasına gönlü razı olur! Bu nasıl rahatlıktır, genişliktir!

Niye EMNİYET KEMERİ takmaz!!!

Falan-filan.

İçimde bitmek bilmeyen bir fırtına var!!!! Günlerdir niye madalya almıyoruz diye geyikler dönüyor etrafta. Kendine aynada baktım mı hiç? Ben bu ülke için ne yapıyorum diye!

Yeter sana artık Türk halkı!!!!

Saygılar,

Kavi'l 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..