Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '12

 
Kategori
Güncel
 

Şemdinli nire Bodrum nire !

Şemdinli nire Bodrum nire !
 

Uzunca bir süredir kafama takılan; ama cevaplarını bulmakta zorlandığım sorular var!

75 milyonluk ülkeyiz. Batımızdan doğumuza 2000 km. Doğumuzda savaş var, batımız pürneşe!

- Son albümüyle önce patlama sonra da çatlama yapan genç Popçu Hüsam, Orkinos Biiç Park'ta on sekizlik sevgilisiyle yakalandı!

- Hainler Dağlıca'da pusu kurdu. 8 şehidimizin cenazeleri memleketleri Konya Ilgın, Konya Ahırlı, Diyarbakır, Muş, Samsun, Trabzon, Kütahya, Giresun'a gönderildi.

-TV'nin altın çocuğu Macun Kaplıcalı 1600 beygirlik teknesiyle Bodrum'da show yaptı.

- Hainler Çukurca'da pusu kurdu. 10 şehidimizin cenazeleri memleketleri Ankara, Kırıkkale, Ordu, Manisa, Yozgat, Kahramanmaraş, Kayseri, Ardahan, Burdur, Hakkari'ye gönderildi.

- Türkbükü biiçlerinde sırt üstü ve de göğüs üstü güneşlenmeye devam eden milli ikoncan'ımız Seda Kumpınar, stereophonic güneşlenebilmek için tanrıdan bir güneş daha istedi !

- Hainler Geçimli Karakolu'na saldırdı. 6 şehidimizin cenazeleri memleketleri Kırşehir, Malatya, Zonguldak, Ordu, Diyarbakır, Çorum'a gönderildi.

- Ünlü iş adamı Zırvaoğlu pampiş sevgilisiyle geldiği Güvercinlik Koyu'na demirlediği teknesinden sabah sporu için parmağını uzattı !

40 derece Antalya'da -18 derece dipfrize girip çıkmak gibi, değil mi?

Teröre en fazla kurban veren ilin Şırnak olduğunu biliyor muydunuz?

"Hanımefendi, ne güzel yanmışsınız! Şemdinli olayları hakkında ne düşünüyorsunuz?"

"Aa, olay mı var? N'oldu Şeboş'uma, ayrıldı mı yoksa çıtır oğlandan?"

"Beyefendi, hainler özerk bölge istiyor; bu konuda ne düşünüyorsunuz?"

"Ağzı olan konuşuyor! Ancak istesinler! Komşu biiçlerden buraya sızıntı oluyor, sınırları iyi belirleyin, güvenliği arttırın diye diye dilimde tüy bitti; ama dinleyen kim! Sonradan görme magandalarla çakma sarışın dişileri yan biiçten elli liracığa lahmacun-ayran alıp, burayı kokutuyorlar! Ne yediğim Capricciosa'dan bir şey anlıyorum ne de içtiğim Mojito'dan! Sanki naneli değil de soğanlı. Benim ağzımın tadını bozmaya ne hakları var! Bu hâdsizlik, terbiyesizlik kabul edilebilir mi?"

Çoğu, tüfekten hafif kuzularımız -birileri Bodrum güneşinde 'faktör şişeleriyle' bronzlaşma savaşı verirken- işte bu hiçler uğruna şehit düşüyor!! Ben de bunu kabullenemiyorum.

 

Benim de bir oğlum var. 25 yaşında ve geçen ay yüksek ihtisasını da tamamladı. "Ben Şırnak'a gitmek istiyorum." diyor.

Gel de ağlama !

Bu ülkede savaş mı var? Cevabınız evet ise, batıdaki zevk-ü sefa nedir?
Bu ülkede barış mı var? Cevabınız evet ise, doğuda ölenler kimdir?

Yukarıda, şehitlerimizin memleketlerine dikkat ettiniz mi? Türkiye nüfusunun 1/5'i olan İstanbul'dan kimse var mı? Siz hiç Ulus'tan, Nişantaşı'ndan, Etiler'den, Bebek'ten, Yeşilköy'den, Florya'dan, Suadiye'den şehit cenazesi kalktığını gördünüz mü? Siz hiç bayrak sarılı tabuta kapanmış, ağıtlar yakan Wersace elbiseli-Wuitton çantalı-Ducci gözlüklü bir anne gördünüz mü? Falanca Holding CEO'sunun oğlu Yüksekova'da şehit düştü diye bir haber duydunuz mu? TV'de şehit ailelerinin perişan halini izliyoruz. Hepsi de gariban, yoksul insanlar! Onlar ağlıyor, ben daha çok ağlıyorum.

Tanrı kimseyi evladından ayırmasın, acısını da çektirmesin; ama sizce de bu işte bir gariplik, hakkaniyetsizlik yok mu?

*****

Londra Yaz Olimpiyatları'nda çocuklarımız göğsümüzü kabarttı. Bir yandan şehitlerimize yanarken -Bodrum Sevişgenleri'ne değil- madalya alan çocuklarımıza sevindik!


Servet Tazegül (Kars)
Aslı Çakır Alptekin (Antalya)
Gamze Bulut (Eskişehir)
Nur Tatar (Van)
Rıza Kayaalp (Yozgat)


Ortak noktayı fark ettiniz mi?

Hadi, doğuda askerliği bir kenara bırakalım; siz hiç ünlü şirketlerden birinin prensini ya da prensesini; Etilerli, Yeşilköylü, Suadiyeli bir ailenin çocuğunu ülkemiz için 800 mt koşarken, tekvando yaparken ya da cirit atarken gördünüz mü?

"Kızımız için okul seçmeye İsviçre'ye gittik şekerim. Buradaki okul kantinlerinde satılan poğaçalar bebişimin midesine dokunuyor da. Tabii, küçüklüklerinden beri Chraebeli ve Brunsli yemeye alıştı çocuklar !"

"Bu sene çok yoruldu oğluşum, şimdi Alaçatı'da sörf yapıp yorgunluk atıyor teyzesi !"

"Tekne tehlikeli, Lamborghini daha güvenli aslan oğlum. Asma suratını güzel kızım, sana da Bentley aldım !"

*****

Benim güzel Anadolu'mun asil çocukları. Türkiye sizsiniz. Ruhum cephede sizlerle. Döktüğünüz her damla kan -asla bölünmeyecek- bu vatan için. Oğlum da yanınıza gelmek için sabırsızlanıyor.

Benim güzel Anadolu'mun asil çocukları. Türkiye sizsiniz. Sizlerle ben de terledim, ben de sevinç gözyaşları döktüm. Aldığınız her madalya şehit kardeşlerinize armağan olsun.

 

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..