Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

17 Haziran '09

 
Kategori
Dans
 

Bir şarkısın sen

Bir şarkısın sen
 

internetten alıntı.


Merhabalar,

Bu gün bir TV eğlence programını paylaşmak istedim sizlerle, Programın adı:Bir şarkısın sen

Sunucuları:Pınar Altuğ Atacan ve Erol Evgin

Şarkı programında 10-16 yaş grubu çocuklar şarkı söylüyorlar.

Bu şarkı programında puan sadece şarkılara veriliyor.Bu çok önemli çünkü programda çocukları yarıştırmıyorlar onlarda bu hissi taşımadan şarkılarını çok güzel söylüyorlar.

Şarkı programını izlerken baktım da, hiçbir çocuk asla şımarmıyor, fazladan bir şey konuşmuyorlar,

Öğretmenlerine teşekkür edip yerlerine oturuyorlar.

Sunucu Erol Evgin’in anlattığına göre, program içinde çocuklar için bir pedagog, çocuk doktoru ve ya

Çocuk psikologu bulunuyormuş. Bu çok güzel ve çocuklar için iyi düşünülmüş bir konu, çocukların

Ruhsal ve bedensel sağlıkları da çok önemli , bu konuda program yapımcılarını tebrik ediyorum.

Program sunucuları çok kaliteli insanlar, Erol Evgin programı sunarken güzel Türkçesine çok dikkat ederek konuşuyor.

Söylenecek şarkılar hakkında tüm bilgileri veriyor, ayrıca çocuklara sürekli ‘Yavrum benim’ yada

‘Canım yavrum benim’ diye hitap etmesi çok hoş ve çok güzel, kutlarım Erol Evgin’i de bu konuda,

Teşekkürler Erol Evgin.

Pınar Altuğ Atacan, son derece iyi bir sunucu gerek giyimi, gerek çocuklara yakınlığı ve anne sevecenliği ile yaklaşımı çok hoş ve çok güzel,

Şimdi bu Programda benim hayret ettiğim konuya gelelim.

Hani biz büyükler hep deriz ya ‘İçimizdeki çocuğu öldürmeyelim’, ‘İçimizdeki çocuk bizi öğle şımartıyor’ deriz.

Ama bu proğramı izleyip o çocukların şarkılarını dinledikten sonra ve çocukların olgun hareketlerinden sonra bu çocukların içinde de büyük bir ruh olduğuna kanaat getirdim.

Bu çocukların içinde bir büyük olmalı, çünkü o kadar profesyonel söylüyorlar ki şarkılarını, onları dinlerken büyük bir hayranlıkla ve hayretle izliyorum.

Çocukları çok seviyorum ve çok beğeniyorum.

Bu programı izlemediyseniz , lütfen bir kez izleyin derim.

Şarkı programı ATV de izlenebilir.

İzlediğinizde o çocukların nasıl bir dev olduklarını görün.

Onların hepsi harika çocuklar, onların hepsi dev çocuklar.

İyi seyirler size,

Sevgiler,

Hülya-Alyoşa

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...