Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '09

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Bir sevda arıyorum

Bir sevda arıyorum hiç bitmesin. Yerini gitmelere terk etmesin.Ayrılıklar hiç yaşanmasın.

Yunus Emre gibi dillere destan olsun. Aşık Veysel gibi dizelerde yerini bulsun. Yanık türkülerde yıllar yılı yankılansın. Şemsini arayan Mevlana gibi..

Öyle bir sevdaki döneyim Mevlana gibi. Döndükçe mest olayım. İçeyim aşk şerbetini. İçtikçe aşkı bulayım.

Ey saki su içmek söndürür mü bu aşkı. Getir bana aşk şarabını, bu kadehten içeyim.

Şemsimi göreyim. Mevlana gibi döneyim. Döndükçe kendimden geçeyim.

Aşk şarabının sarhoşu olayım.

Artık gerekmez bana dünyanın hazineleri. Aşkın hazinesini bulan neylesin dünyayı, dünyada kalanları.

Gerekmez bana dostluklar. Sadık dostu bulan neylesin başka dostlukları.

Ey şems kendimi sende buldum. Aşkınla bende oldum. Yıllarca maşuku aradım durdum.Hazineler peşinde koştum. Hazineyi bende buldum.

Gelin canlar gelin içelim sarhoş olalım kendimizden geçip aşkı bulalım. Candan geçip canan ile olalım. Canan candan içeri.

Bırak dünyayı ve dünyada kalanları..

Yetmez mi sana bu aşk..

Aşkı bulduysan dünyayı ehline bırak..

Dünya sarhoşlarından uzaklaş. Dünya kovalayandan kaçar.Kaçanı kovalar. Öyle kaç ki dünya yetişemesin sana..

Dünyanın yükü altında ezilirsin sonra. Geçici aşklar gönlünü oyalar. Gerçek aşka perde olur.

 
Toplam blog
: 3
: 1350
Kayıt tarihi
: 16.05.09
 
 

Genellikle klasik tanımlamalar şeklinde kendimi anlatmayı sevmem. Yinede birkaç cümleyle özetlemek g..