Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Fevzi Gültuna (Cavıldak)

http://blog.milliyet.com.tr/fevzigultuna

15 Aralık '09

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Bir teşekkür bir sitem

Bir teşekkür bir sitem
 

Ankara’nın ulaşım problemleri ile ilgili yazdığım birkaç makaleden sonra, 14 Aralık 2009 tarihinde günlük gazetelerin birinin Ankara Sayfası’nda dile getirdiğim konuların çözümü için Etimesgut ve Sincan Belediye Başkanları’nın bir araya geldiklerini ve Büyükşehir Belediyesi nezdinde girişimlerde bulunacaklarını okudum ve çok sevindim. Çünkü ilçe sınırları ve sorunları iç içe geçmiş durumda ve ben sorunların ancak birlikte hareket edilerek çözüleceğine inanmaktayım. Adı geçen belediye başkanları ayrı partilerden olmasına rağmen bir araya gelerek bazı problemleri çözmek amacıyla ortak hareket etmeleri yöre halkı için sevindiricidir. Diğer il ve ilçe belediyesi yöneticilerine de örnek teşkil edeceğini umuyorum. Sorunların çözümü için oluşturdukları güç birlikteliğinden dolayı her iki belediye başkanına ve ayrıca sorunların dile getirilmesinde görüşlerimizi yazma ve paylaşma fırsatı verdiği için Milliyet Blog yöneticilerine de TEŞEKKÜR EDERİM.

Sitemim ise Büyükşehir Belediyesi Başkanı Sayın İ.Melih Gökçek’e; Eskişehir yolu 8. kilometrede Ortadoğu Teknik Üniversitesi karşısında bulunan üst geçit merdiven basamaklarının bakımı ve tamiri ile ilgili sıkıntıyı Alo 153 aracılığı ile bildirdim. Söz konusu problemin yerinde inceleyip giderileceği hususunda telefon ile tarafıma bildirmelerine rağmen yaklaşık iki aya yakın bir zaman geçti, bir çalışma olmadı. Sayın Başkan; problem küçük gibi görünse de tamirat ve bakım en kısa zamanda yapılmaz ise açacağı yaralar çok büyük olacaktır. Çünkü bu köprüden günde yüzlerce ODTÜ Öğrencisi, orada bulunan kamu kuruluşlarında çalışan memurlar, alışveriş merkezine giden binlerce insan geçmektedir. Çoğu insanımız otobüs veya dolmuşa yetişmek için koşarak geçmekte; basamaklar yerinden çıktığı için insanlar zaman zaman düşmektedir. Dilerim dikkate alır tamir ve bakım işlerini en kısa zamanda yaptırırsınız.

 
Toplam blog
: 78
: 604
Kayıt tarihi
: 06.02.09
 
 

1957 Amasya' da doğdum.İlkokulu Amasya' da okudum. Ortaokul ve liseyi Sincan' da, yüksek okulu Samsu..