Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '12

 
Kategori
Deneme
 

bir yazı yazmak istiyorum...

bir yazı yazmak istiyorum...
 

en baştan, a dan başlayım istiyorum

harfleri yeniden öğreneyim, harflerden hecelere, hecelerden kelimelere tutunayım istiyorum

kelimeler dizilsin peşi sıra, cümleler olsun

cümlelerden yol olsun, hayat olsun

içinde insana dair her şey olsun

okuyana iz olsun

öyle süslemeye gerek yok, sade olsun, öz olsun

berrak olsun,

su gibi olsun su…

aksın, aksın, aksın

o kelime bu cümle derken

işte bu olsun, işte bu!

tuhaf olacaksa da olsun

yeter ki özgür olsun

ama illaki de bir anlamı olsun

sonunda mutlaka üç nokta yan yana olsun

hayat dolsun dolsun

yazı yazmak istiyorum, çünkü yazdıkça kendimi harika hissediyorum …



***

Geçenlerde “biz burada ne yapıyoruz allahaşkına” başlıklı bir yazı yazmıştım. Yanıtı yukarıda :)

 
Toplam blog
: 476
: 2331
Kayıt tarihi
: 10.07.08
 
 

Çok eskidendi ..