Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '12

 
Kategori
Yılbaşı
 

Bir yeni yıl mesajı

Bir yeni yıl mesajı
 

Nice barış ve sevgi dolu yıllara


2012 yılı geride bıraktık

Geçen yılda birçok dostlarımızı ve sevdiklerimizi kaybettik

Gidenlerin hepsini rahmetle ve saygıyla anıyorum

Giden ve geçen günlerin bir daha geriye dönmeye imkanı yok

Biz  yenisine bir bakalım

Yüce Mevla'm herkesin günlüne göre versin

Para itseyene para,  huzur isteyene huzur

sağlık isteyene  sağlık versin diyorum

Ben şahsen tüm dostlarıma ve  yüce milletime 

sağlık ,huzur ve barış istiyorum

Kardeşin kardeşe  düşman olmasını  asla istemiyorum

Analar bir  daha ağlamasınlar, gelinler  bir daha dul kalmasınlar

babaların yüreği bir daha yanmasın diyorum

Şu güzel  vatanımıza bolluk ve bereket istiyorum

Ama hepsinden en  önemlisi barış, sevgi ve  huzur istiyorum

Başta Milleyet blog mensupları olmak üzere

tüm  milliyet blogdaşlarımıza ve bu

mesajımı okuyan herkese yeni yılın sağlık

ve barışi içinde geçmesini diliyorum

Daha nice aydınlık yeni yıllara

sevgiyle

Barışla

Huzurla

Geçmesini

Diliyorum...

 

Abdülkadir Güler 

31 Aralık 2012

 

 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..