Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '08

 
Kategori
Mizah
 

Bir Zombi'nin feryadı: İnanç özgürlüğüme saygı gösterin

Bir Zombi'nin feryadı: İnanç özgürlüğüme saygı gösterin
 

mezardan yükselen iskelet Ulu Zamora


Bu ülke laik olamamış, çünkü inanç ve ibadet özgürlüğüme saygı gösterilmiyor.

Ben Orta Afrika kökenli Zombi dinine, göklerin yaratıcısı Kutsal Zombi'ye inanırım. Peygamberimiz Ulu Zamora'dır (s.a.d.).

"Zombi de neymiş, öyle uyduruk tanrı mı olurmuş" demeyin. Eski Yunanın Zeus'u, Mısır'ın Ra'sı, müslümanın Allah'ı, musevinin Yahve'si neyse Zombi de odur; o yerin ve göğün yaratanıdır. Ulu Zamora (s.a.d.) da Zombi'nin yeryüzündeki elçisidir.

Ne güzel söylemis Ulu Zamora zamanında: "Sen ki ey sefil Kufali (Zombi'ye inanmayan komşu kabile mensubu), elbet ahirette Zombi'nin eline düşüp Tukabe Çukuru'nda (cüzzamlılarin kapatıldığı Zombi cehennemi) çürüyeceksin".

"Şimdi ben Zombi'ye inanmadığıma göre ölünce Tukabe Çukuru'na mı gideceğim" diye soracaksın. Hayır, çünkü Tukabe Çukuru'na ancak Zombi'ye inandiğı halde onun sözünden çıkanlar gider. Zombi merhametli ve tanrılar arası diplomasiye saygılı bir tanrıdır. Eline geçen her ölü ruhu gerekli ahiret işlemlerinin yapılması için kendi tanrısına iade eder.

"O zaman Ulu Zamora (s.a.d.) gariban Kufali'yi neden öyle tehdit etmiş" diye soracaksın. Çünkü Bilge Zamora (s.a.d.) bu tehdit üzerine Kufali'nin korkudan Zombi dinine geçeceğini, ama yine de günahkarlıktan vazgeçmeyerek eninde sonunda Tukabe Çukuru'nu boylayacağını biliyordu. Bu teolojik mantık fazla karışık mı geldi? Neyse sen kafanı fazla yorma; Zombi'nin merhametli bir tanrı olduğunu, ama kendisine yamuk yapanları da Tukabe Çukuru'na gönderdiğini bil sana yeter.

Sakın "Zamora da kimmiş, ben öyle bir peygamber tanımıyorum" demeye kalkma, sadece cehaletini dışa vurmuş olursun. İbrahim, İsa ve Muhammed neyse Zamora da odur. Büyük mucizesini ölümünden tam 10 yıl sonra Torka gününde (düşman kabile reisinin güzeller güzeli Kupala'yla evlilik gecesi) göstermiş, iskelet haliyle mezardan yükselerek hayattayken kendisine istediği Kupala'yı zifaftan tam 10 saniye önce hain Torka reisinden geri almıştır. Ulu Zamora'nın iki yıl sonra Kupala'dan bir oğlu olmuş, ancak çocuk babasına çektiğinden kuru iskelet şeklinde doğmuş ve dolayısıyla süt içemediği için (sızdırma sorunu) bir ay sonra ölmüştür.

Biliyorum, "nereden çıkarıyorsun bunları, kim görmüş, kim duymuş" diye soracaksın. Son derece güvenilir bir kaynaktan: Yeminli görgü tanıklarının torunlarının yeminli tanıklarının torunlarının yeminli tanıklarının torunlarının yazdığı Kutsal kitabımız Zombizona‘dan... Bütün bu olanların gerçekliğinden en ufak bir kuşkum yok, zaten olsa Kutsal Zombi beni çoktan imansızlıktan Tukabe Çukuru'na gönderirdi.

Geliyorum güya laik ve inanç özgürlüklerine saygılı Türkiye'de gördüğüm zulüme.

Günahlarımdan arınmam için her yılın Torka gününde iki yaşından gün almamış bakire bir dişi köpek kurban etmeme izin verilmiyor. Yok efendim yasalarmış, hayvan haklarıymış... Ben sizin her yıl binlerce koyun, keçi, dana boğazlamanıza karışıyor muyum? İş köpeğe gelince mi hayvan hakları aklınıza geliyor?

Efendim sen de günah işlemeymiş. Şuna bak, günahıma bile karışıyor. Ayrıca Zombi dinini bilsen günah işlememenin de mümkün olmadığını bilirsin, cehaletinden böyle konuşuyorsun. Ama yine de sabredip sana anlatacağım. Ulu Zamora boşuna dememiş, "seç cehennemini: Tukabe Çukuru'na mı, cahille tartışmaya mı?"

Kirli cinsel fantaziler kurmak Zombi dininde günahtır. Boş bulunup bir saniye bile fantazi kurmak Tukabe Çukuru'nu boylamak için yeterli nedendir. Ama elimde değil, erkek beyni işte torba değil ki büzesin, ne zaman sokaktan geçen güzel bir kadın görsem aklım o işe gidiyor, istemeden günaha giriyorum. Sen Zombi'nin emrettiği gibi kadınları ayrı bir köyde yaşat, ben de günaha girmeyeyim. Yok yapamıyorsan bırak kurbanımı kesip günahlarımı affettireyim. Ne o, ne de bu, zulüme bak sen!

Her yılın Torka haftasında işe kutsal Zombi mayosuyla gidiyorum, çünkü Zombi öyle istiyor, vücut gereksiz zenginlikten ve kıyafetten arınmış olacak. Bir şikayet bir şikayet... Yok efendim kötü kokuyor muşum (Zombi mayosu yıkanmaz!), yok efendim işe donla gelinir miymiş, yok efendim kıllı ve şekilsiz gövdemle umumi göz zevkini bozuyormuşum... Şu sözde laik ülkede gördüğüm zulüme bakın, yılın bir haftasında bile ibadetimi yaptırmıyorlar. Tabi, ibadetim eksik kalırsa Tukabe Çukuru'nu boylayacak olan nasıl olsa kendileri değil!

Ayrıca benim patron haftalık Zombi meditasyonlarımdan sikayetçi. Efendim meditasyon sırasında kendimden geçip garip sesler çıkarıyormuşum, gelen giden tuhaf karşılıyormuş. Sen de bana ses geçirmeyen bir meditasyon odası ver o zaman... Hem verme, hem de şikayet et, zulüme bak sen.

Ayrımcılık burada da bitmiyor. Neymiş, her haftanın bir gününü boşa harcayıp (meditasyon sonrası insan haliyle yorgun düşüyor) diğerleriyle aynı maaşı talep ediyormuşum. Terbiyesize bak sen, bir kere ben o saatleri boşa harcamıyor, Kutsal Zombi'ye ibadet ediyorum. Sonra ben Cuma namazına gidenlere, Ramazan'da oruç tutanlara karışıyor muyum? Zombi'ye yeminle, hiç birinin kafası o açlıkla saat üçten sonra çalışmıyor.

Ey zalim, senin inanç özgürlüğün herkese mi, yoksa sadece kendi inancına mı? Daha çok içimi dökerdim, ama tek bir konuya daha değinmekle yetineceğim.

Biz Zombiler, dünyanın tepsi gibi düz olduğuna inanırız. Zombizona’da „sakın dünyanın son ucuna gitmeye kalkma sefil, aşağı düşersin“ buyurulmuştur. Dünyanın yuvarlak olduğuna dair dini inançlarımızı rencide edici ifadelerin çocularımızın ders kitaplarından kaldırılması gerekir.

Milli Eğitim Bakanlığı’ndan aldığım cevap aynen şu oldu: „Ulan senin için coğrafya fizik bilimlerini mi değiştireceğiz kefere!“

Kendi kutsal kitabındaki yaratılış destanıyla uyuşmuyor diye evrim teorisini biyoloji kitaplarından aforoz etmeyi biliyorsun ama... İş benim inancıma gelince mi aklına bilim geliyor terbiyesiz!

Yazıklar olsun! Doya doya zombiliğimi yaşatmadılar bana şu ülkede... Ben de mi ABD’ye gitsem?

Mutalbe Kemala, Temmuz 2008

 
Toplam blog
: 7
: 1258
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Adım Mustafa, inanırım sadece kendi aklıma. Makine mühendisiyim, ama başta doğa, İslam kültürü ve po..